تكخواني جهانگير زماني در گروه كر 60 سالگي

جهانگير زماني در بخش نخست كنسرت گروه كر 60 سالگي در 18 و 19 خرداد به عنون سوليست گروه، قطعه اي را همراه با نوازندگي پيانو و دف، تكخواني مي كند.

فرشاد فولادوند سرپرست گروه كر 60 سالگي در گفتگو با خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: ميانگين سني اعضاي اين گروه 60 سال است و كليه اين افراد، از ميان افراد معمولي جامعه انتخاب شده اند و افرادي هستند كه تاكنون به طور حرفه اي در زمينه موسيقي فعاليت نكرده اند.
وي ادامه داد: اعضاي گروه كر 60 سالگي با تمرين هاي متعدد از لحاظ تكنيك آوازخواني و ساير تكنيك هاي موسيقايي به حدي رسيده اند كه تاكنون 40 كنسرت مناسبتي را در مناسبت هاي گوناگون برگزار كرده اند.
فولادوند اظهار داشت: قطعه هاي در نظر گرفته شده براي اجرا در اين كنسرت قطعاتي است كه در همسن و سال اين خواننده ها است.
وي خاطرنشان كرد: در بخش نخست اين كنسرت كه شامل واريت آذري است جهانگير زماني به عنوان سوليست گروه كر 60 سالگي قطعه اي را به صورت تكخواني و به همراه نوازندگي پيانو و دف اجرا مي‌كند.
فولادوند خاطرنشان كرد: 5 سال از زمان تشكيل اين گروه مي‌گذرد و اعضاي اين گروه 50 نفر هستند كه در اجراي تالار رودكي، 35 نفر از آن ها حضور دارند.
گفتني است، گروه كر 60 سالگي 18 و 19 خرداد در يك نوبت و ساعت 18 و در دو بخش، به اجراي قطعه هايي از روح اله خالقي، همايون خرم، علي تجويدي، مهدي خالقي و چند تن ديگر از بزرگان عرصه موسيقي مي‌پردازد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار