قلعه نویی بدون توافق، هافبک تیمش را تائید کرد

خسرو حیدری با افزایش قراردادش ماند

هافبک تیم استقلال جزو بازیکنانی است که پس از حضور امیر قلعه نویی در تیم، حضورش در جمع آبی ها کاملاً واضح و مشخص بود اما این بازیکن به توافق کامل رسیده است و ماندنش قطعی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، خسرو حیدری، جز گزینه های مورد نظر امیر قلعه نویی برای فصل بعد استقلال بود سرمربی تیم در سالی که با سپاهان قهرمان شد، خسرو حیدری را از استقلال گرفت و با این بازیکن در اصفهان جام را بالای سر برد، این در حالی است که خسرو حیدری نیز رابطه خوبی با سرمربی آبی ها دارد.

حیدری با اتمام قراردادش و پس از آن تمدید موافقت کرد تا مشخص شود وی نیز برای ادامه همکاری با تیم مشکل ندارد.

از طرفی اعلام شده است حیدری تنها درخواست افزایش مبلغ قراردادش را داشت و مسئولان نیز با  این درخواست موافقت کامل کردند و اعلام داشتند که مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

شایان ذکر است، مبلغ افزایش قرارداد وی اعلام نشده است اما وی سال گذشته مبلغی از قراردادش را به اعضای تیم سپاهان پرداخت کرد تا بتواند با دریافت تسویه حساب و رضایت نامه اش در استقلال بازی کند، به همین دلیل مسئولین اعلام کردند با درخواست وی مخالفتی ندارند و در این خصوص با وی همراهی و همکاری می کنند و پاسخ منفی ارائه نکردند.

قرار داد فصل پیش این بازیکن 650 میلیون اعلام شد که با افزایش 100 میلیون وی تا پایان فصل آینده 750 میلیون از استقلال دریافت می کند.

شایان ذکر است، به جز حیدری چند بازیکن دیگر استقلال که جزء ستاره های تیم محسوب می شوند جزو نفراتی هستند که مبلغ قابل توجهی را از مسئولان باشگاه دریافت کردند./مح

برچسب ها: حیدری ، هافبک ، قرارداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار