سه گوشي جديد نوكيا را ببينيد+عكس

نوكيا سه گوشي لمسي ارزان قيمت را امروز رونمايي كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ سه گوشی جدید نوكيا با مدل‌های Nokia Asha 305،Nokia Asha 306 و Nokia Asha 311 امروز رونمايي شدند.
این گوشی‌های جدید از به‌روزرسانی اخیر مرورگر نوکیا بهره‌مند است. نسخه دوم مرورگر نوکیا (Nokia Browser 2.0) از فناوری ابری (کلاود) نوکیا استفاده می‌کند که مصرف اطلاعات را تا 90 درصد کاهش می‌دهد تا مصرف‌‌کنندگان بتوانند از دسترسی سریع‌تر و ارزان‌تر به اینترنت لذت ببرند. وب‌سایت‌ها در مقایسه با گوشی‌هایی که مرور وب در آن‌ها بر پایه فناوری ابری نیست، سه برابر سریع‌تر بارگذاری می‌شوند. همچنین یافتن و انتخاب بیش از ده هزار برنامه کاربردی تحت وب که برای دانلود در دسترس است، برای کاربران راحت می‌شود.

در نتیجه، ضمن استفاده از اطلاعات به اندازه کمتر از مصرف یک برنامه متصل به اینترنت، تجربه کاربری غنی‌تر و تعاملی‌تر فراهم می‌شود.

مصرف‌کنندگان می‌توانند به راحتی با دوستان و خانواده تنها با لمس یک کلید در ارتباط بمانند و فایل‌ها و لینک‌ها را از طریق شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذارند. علاوه بر این، برنامه مدیریت دانلود (Download Manager) در مرورگر نوکیا به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا در حال مرور وب محتوای خارجی را به راحتی مدیریت کرده و موسیقی، ویدیو یا عکس روی کارت حافظه ذخیره کنند.




** Nokia Asha 311

Nokia Asha 311 با مهارت ساخته شده و یک گوشی سریع و روان با پشتیبانی از شبکه 3.5G است که صفحه‌نمایش لمسی خازنی و پردازنده یک گیگاهرتز برای ارائه تجربه بی‌نظیر اینترنت دارد.

اين گوشي لمسی جمع و جور است که با تمام امکاناتی که از تجربه موبایل سریع و سرگرم‌کننده انتظار دارید عرضه می‌شود. این گوشی از صفحه‌نمایش شیشه‌ای رنگی و روشن که لمسی خازنی و ضدخش است به همراه فیلترهای قطبش (پلاریزاسیون) برای ایجاد بهترین تجربه از رابط کاربری متفاوت و بصریِ سرگرم‌کننده برخوردار است. علاوه بر این، Nokia Asha 311 به دوربین 3.2 مگاپیکسل و نقشه‌های نوکیا که از پیش روی آن نصب شده به همراه 15 مرحله از نسخه بسته‌بندی شده بازی Angry Birds مجهز است.

مرورگر نوکیا دسترسی سریع و ارزان به اینترنت از طریق موبایل را فراهم می‌کند. همچنین، در این گوشی سرویس‌های پیام‌رسانی محبوبی تعبیه شده است. برایان آکتون، یکی از موسسان شرکت WhatsApp می‌گوید: « WhatsAppنگرش واضحی در ایجاد یک برنامه پیام‌رسانیِ قابل اعتماد، با کاربری آسان و قابل اجرا در چندین پلت‌فرم دارد که مردم را قادر می‌سازد با دوستان و اعضای خانواده در سراسر دنیا در ارتباط باقی بمانند.

*** Nokia Asha 305
Nokia Asha 305 یک گوشی جالب و سرگرم‌کننده دوسیم‌کارته با قابلیت تعویض آسان است که به کاربران کمک می‌کند تا بهترین استفاده را از تلفن همراهشان داشته باشند و در همان حال هزینه‌ها را در کنترل خود نگه دارند. این گوشی از صفحه‌نمایش روشن و رنگی 3 اینچ لمسی و مقاومتی WQVGA به همراه بلوتوث و ارتباط دوبانده برخوردار است. 40 بازی EA برای دانلود در هر گوشی، به همراه یک دوربین 2 مگاپیکسل، نقشه‎های نوکیا و مرورگر ابتکاری نوکیا برخوردار است. این مرورگر به میزان قابل توجهی در کم کردن هزینه‌های انتقال اطلاعات موثر است.


**** Nokia Asha 306
این گوشی Nokia Asha 306 مدل تک‌سیم‌کارته آن است که ارزان‌ترین گوشی Wi-Fi تا به امروز است.
Nokia Asha 306خواهر گوشی Nokia Asha 305 است. علاوه بر همه امکاناتی که خواهرش دارد، مانند صفحه‌نمایش 3 اینچ WQVGA لمسی مقاومتی و 40 بازی EA برای دانلود -که پیشنهاد انحصاری نوکیا است- از WLAN نیز برخوردار است و به کاربران امکان می‌دهد تا در حال حرکت نیز با دیگران در ارتباط بمانند. این گوشی از پخش ویدیو از طریق شبکه‌های WLAN و GPRS نیز پشتیبانی می‌کند؛ به این معنی که Nokia Asha 306 یک وسیله واقعا سرگرم‌کننده برای در ارتباط ماندن است.



**قيمت ارزان مهمترين ويژگي:

قیمت تقریبی 63 Nokia Asha 305 یورو است و انتظار می‌رود عرضه آن از سه ماهه دوم 2012 آغاز مي شود.
قيمت Nokia Asha 306 تقریبا 68 یورو تخمین زده می‌شود.  Nokia Asha 311 نیز به قیمت تقریبی 92 یورو عرضه می‌شود. عرضه هر دو گوشی از سه ماهه سوم 2012 آغاز می‌شود. تمامی قیمت‌های ذکر شده قبل از اعمال مالیات و گمرک است و برخی برنامه‌های کاربردی و بازی‌ها در برخی مناطق ممکن است روی گوشی قابل دسترس نباشد.



برچسب ها: گوشی ، جدید ، نوکیا ، فناوری ، اطلاعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۱۹ ۰۷ دی ۱۳۹۲
واتساب نوکیا311 میخایم
آخرین اخبار