از سوی سازمان تبلیغات اسلامی صورت می گیرد:

اجرای طرح ملی رحمت کارگری در کشور

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه آموزش های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: به منظور ارتقای سطح بینش و پویایی فرهنگ خانواده کارگران در استان های مختلف کشور طرح ملی رحمت کارگری طی سال جاری اجرا می شود.

حجت الاسلام علی دارابی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با بیان این مطلب افزود: این طرح در زمستان سال گذشته به صورت آزمایشی در استان آذربایجان شرقی اجرا شد که توانست در فاز اول به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند.
وی با اشاره به اهداف اجرای طرح ملی رحمت کارگری اظهار داشت: تقویت و تعالی فرهنگی و باورهای دینی کارگران با محوریت خانواده، آشنایی گروه هدف با قرآن و مفاهیم آن، آشنایی هرچه بیشتر گروه هدف با سیره نبوی(س) و اهل بیت(ع) ، معرفی الگوهای رفتاری زن مسلمان در خانواده و اجرای برنامه ها و دوره های آموزشی برای تحکیم بنیان خانواده از جمله اهداف کیفی طرح ملی رحمت کارگری است.
حجت الاسلام دارابی خاطرنشان کرد: کتاب راهکارهایی برای زندگی بهتر تالیف آقای جعفری، کتاب تربیت مذهبی کودک تالیف آقای موسوی زنجانرودی، کتاب آموزش های ناب زناشویی تالیف آقای عظیمی و کتاب پنج زبان همبستگی تالیف آقای جعفری از جمله منابع آموزشی در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح محسوب می شود./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار