اخبار نماينده جام باشگاه هاي آسيا؛

آقاي گل فوتسال رسما گیتی پسندی شد/ شمس دوباره در گيتي پسند

احمد اسماعیل پور بازیکن تیم فوتیال شهید منصوری قرچک رسما به گیتی پسند پیوسته و در این تیم شروع به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، احمد اسماعيل پور بازيكن جوان تيم فوتسال شهيد منصوري قرچك سال گذشته با درخشش در تيم فوتسال منصوري با32 گل آقاي گل مسابقات ليگ برتر فوتسال شد.
اين بازيكن با آقاي گلي توجه تيم هاي زيادي را جلب كرد ولي گيتي پسند قبل از جام ملت ها با او وارد مذاكره و موافقت ضمني او را براي حضور در جام باشگاههاي آسيا و پس از آن ليگ برتر فوتسال را گرفت.
در بازگشت تيم ملي فوتسال از مسابقات جام ملت هاي آسيا اين بازيكن راهي اصفهان شده و با امضاي قرارداد به اين شهر نقل مكان كرد تا در تمرينات اين تيم شركت كند.
گيتي پسند كه تا مدت ها قصد فروش اين بازيكن آينده دار را ندارد با آقاي گل ليگ برتر قرارداد سه ساله امضاء كرد كه حتي در صورت تكرار آقاي گلي براي سالهاي آينده از اين تيم نرود. اين درحالي است كه قرارداد بازيكنان گيتي پسند همه دو ساله است.
اسماعيل پور كه سال قبل با منصوري راهي جام باشگاههاي آسيا شده بود امسال با حضور در گيتي پسند اصفهان براي دومين سال پياپي حضور در اين بازي ها را تجربه مي كند. اين بازيكن بعد از ثبت قرارداد رسمي بلافاصله در تمرينات اين تيم حاضر شد.

*بودجه گيتي پسند كم شد!

تيم فوتسال  گيتي پسند نماينده ايران در مسابقات فوتسال جام باشگاههاي آسيا براي حضور در ليگ سال 91 بودجه تيم خود را كم كرد. مديران اين تيم قصد دارند در چند سال با تربيت بازيكنان باتجربه در كنار بازيكنان بزرگ و ستاره ليگ برتر بتوانند به زودي تيمي كاملا اصفهاني را وارد مسابقات ليگ
برتر بكنند.
البته اين ادعا در شرايطي مطرح شده است كه گيتي پسند امسال هم ستاره هاي فوتسال را در تيم خود حفظ كرده است. در ليست اين تيم بازيكناني مانند مصطفي نظري، وحيد شمسايي، محمد كشاورز و احمد اسماعيل پور كه بازيكنان اصلي تيم ملي فوتسال هستند ديده مي شود و در صورت جذب چنين مهره هايي كاهش بودجه عجيب به نظر مي آيد!

*شمس دوباره در گيتي پسند

حسين شمس سرمربي سابق و خبرساز تيم ملي فوتسال سال گذشته در كنار باشگاه گيتي پسند اصفهان به عنوان مدير فني فعاليت مي كرد. اين مربي قرارداد يكساله داشته و در پايان ليگ از گيتي پسند جدا شد. شنيده شده شمس امسال هم در اين تيم فعاليت مي كند. شمس در حال مذاكره با مديران گيتي پسند بوده و به زودي در جلسه اي توافقات نهايي را انجام مي دهد تا در مسابقات جام ملت هاي آسيا در كنار اين تيم باشد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار