"شهین حسینی" برنامه ساز رادیو ضد انقلاب "ندا"، که دارای تحصیلات آکادمیک چندانی نیست اما گاه با صراحت لهجه اش زبان علیه پشت پرده رسانه های اپوزیسیون و ضد انقلاب می گشاید.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ "شهین حسینی" چندی پیش نیز درباره تلویزیون های لس آنجلسی سخن گفته و دست آنها را برای ایرانیان خارج نشین رو کرده بود، از جمله در خصوص تلویزیون ضد انقلابی پارس و منابع مالی سرشار آن و داستان تکراری جمع آوری آبونمان ماهیانه برای تامین مخارج تلویزیون در ماهواره هاتبرد و... که فقط و فقط برای چپاول پول ایرانیان ساکن آمریکا و اروپا طرح های مختلف خود را رونمایی می کنند.


این مجری سلطنت طلب، این بار در خصوص عملکرد خائنانه کارمندان بی بی سی فارسی ، اینگونه در صفحه فیس بوکش ،زبان به افشاگری گشوده است:" انگليس، از ايرانی های خودفروخته-ی فُـرومایـه، برای تيشه به ريشه-ی ایران و ایرانی زدن، بهره بـُرده و می بَـرد: صادق صبا، چریک پیر دیروز و گرداننده-ی کنونی بی بی سی فارسی ؛ عنایت‌ فانی، توده-ای کُهنه-کار دیروز و مجری، سردبیر و "بازجـوی" کنونی "دبل یو سی" فارسی ؛ داريـوش کريمی، توده-ای دیروز و امروز!"


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار