پس از رونمایی از وضعیت بغرنج کروبی در ویلای شمال تهران ؛

فتنه گران : کروبی را چاق و چله کرده اند تا سکته کند!

پس از انتشار تصاوير ديدار خانواده کروبي با وي در باغ منزلش که او را با چهره اي بشاش و سر حال نشان مي داد و هیچ گونه آثاری از شکنجه و زندان در چهره اش نبود،عکس العمل طرفداران اندک فتنه در فضای مجازی دیدنی و جالب بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛انتقاد گسترده فتنه گران که از وضعیت روبه راه و به سامان وی و  کلاهی که بر سرشان رفته سرخورده و ناراحت بودند ، خطاب به فرزندش اينگونه مطرح شده بود:‌" اين چگونه حصري است که مي گوييد بدتر از زندان است و شيخ شجاع چنين تپل و سرحال است که غم و غصه دوستان زنداني از چهره اش مي بارد! اين عکس را چگونه از سلول مخفي و ترسناک پدر انداختي! آدرس بدهید که ما هم برویم آنجا  و دلی از عزا در بیاوریم!

اما  یکی از طرفداران فتنه که هنوز نتوانسته حقیقت ها را قبول کند اینگونه در وبلاگش از حصر وی دفاع می کند : " روزگار عجیبی شده! طرف تو چشم آدم نگاه میکنه میگه عکس کروبی را دیدی؟ دیدی چقدر چاق و چله شده بود؟ انگاری حصر خانگی بهش خوب ساخته…! اون یکی در وبلاگش نوشته: «حاج آقا مثل اینکه مرغ و جوجه زیاد میل می کند و پیه و چربی اضافه اش از زیر لباسش زده بیرون»! عجب! واقعا آدم زبان به دهان میماند وقتی این همه وقاحت را میبیند!
            
وی با حماقتی وصف ناپذیر اینگونه تحلیل خود را ادامه داده است : " درسته، مهدی کروبی کمی وزن اضافه کرده است. اما از کجا معلوم این موضوع به خاطر خوش گذشتن به او بوده باشد؟! به نظر من هیچ بعید نیست که عمدا به او غذای چرب و پر کلسترول خورانیده باشند تا سکته کند!
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار