العربیه:خاتمی ربع پهلوی را به ایران برمی گرداند؟

سایت خبری' شبکه العربیه ' ، در یادداشتی که از یکی عناصر سلطنت طلب فراری منتشر کرده است ، به بررسی برخی گزینه های مورد اعتماد اپوزیسیون برای ریاست جمهوری آینده ایران پرداخت.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ سایت العربیه در یادداشتی که به قلم "مهناز هدایتی " یکی از عناصر سلطنت طلب منتشر کرده است ، مدعی می شود که : " درآینده به هر دلیلی اگر جمهوری اسلامی ماند و رضا ربع پهلوی به عنوان تنها گزینه اکثریت تحول خواه خارج از ایران " نتوانست به ایران برگردد وحکومت سکولار "حکومت دلخواه سلطنت طلبان" را در ایران پیاده سازی کند ، اپوزیسیون خارج از ایران بعد از رضا ربع پهلوی ترجیحا گزینه "سید محمد خاتمی" را از دست نمی دهد و سرمایه گذاری نهایی را روی رئیس جمهور اصلاح طلبان صورت خواهد داد!
 
در گزارش مذکور که با تیتر معنادار "آقای خاتمی می خواهد ولیعهد را به ایران برگرداند؟ "شروع شده بود ، ادعا می شود که برای اداره آینده ایران دو گزینه بیشتر مورد تایید نیست ، اولین گزینه پسر شاه مخلوع ایران است که به دلیل برخی سوابق پدرش و کم توانی خودش در امور کشور نمی توان زیاد به صدارت وی امید داشت ، اما در غیاب وی می توان به گزینه ای نزدیک به تفکرات او نیز فکر کرد و آن شخصی جز محمد خاتمی رئیس جمهوری پیشین ایران نیست "!
نویسنده یادداشت مذکور ، در قسمت دیگری از این نوشتار محمد خاتمی را گزینه روز مبادای اپوزیسیون خارج از کشور معرفی می کند و کار کردن روی پروژه ریاست جمهوری وی را مثل تلاش برای پیاده سازی نظام سلطنتی در ایران ، با ارزش و پر اهمیت جلوه می دهد .
"مهناز هدایتی " که خود از فعالین جریان سلطنت طلب خارج از کشور نیز می باشد در خاتمه نوشتار خود مدعی می شود ، اپوزیسیون خارج از ایران بعد از ربع پهلوی ترجیحا خاتمی را از دست نمی دهد و سرمایه گذاری نهایی را روی وی انجام خواهد داد ،پس تمام توده های مبارز علیه نظام اسلامی باید روی گزینه محمد خاتمی اجماعی کلی داشته باشند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار