کارشناس مسائل سياسي گفت: مطالبه جدي مردم براي محاكمان سران فتنه همچنان بي پاسخ مانده و اكنون زمان مناسبي است كه دستگاه قضايي با فتنه گران برخورد كند.


حجت الاسلام سيد كميل باقر زاده در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به حوادث پس از انتخابات 22 خرداد 88، گفت: مطالبه جدي مردم براي محاكمان سران فتنه همچنان بي پاسخ مانده است و اكنون زمان مناسبي است كه دستگاه قضايي با فتنه گران برخورد كند تا اين برخورد قاطع از سو استفاده ي افراد سود جو در انتخابات سال آتي جلوگيري کند.

وي ادامه داد: در حال حاضر پس از گذشت 3 سال از ماجراي فتنه 88 فرصت خوبي است تا به دور از تعصبات و  غرض ورزي هاي سياسي، صاحبنظران به انتخابات سال 88 و ماجراهاي بعد از آن تا روز 9 دي 88 تمرکز کنند.

باقر زاده بازخواني فتنه 88  را به جهت کسب تجربه ضروري دانست و گفت: علي رغم حضور گسترده مردم در انتخابات كه مي توانست زمينه ساز اقتدار بيشتر جمهوري اسلامي خصوصا در عرصه بين المللي شود متاسفانه اين فرصت گرانبها تبديل به يك نقطه تهديد شد و تا ماهها نظام را در گير مسائل حاشيه اي کرد.

اين كارشناس مسايل سياسي با تاکيد بر اينکه برنامه ريزي دشمن براي سو استفاده از انتخابات و استفاده از عناصر داخلي همچنان ادامه دارد، اذعان داشت: اکثريت ملت از سران فتنه روي گردان شده اند چراکه آنها باعث شدند طمع دشمنان نسبت به انتخابات بكار افتد ماجراي فتنه 88 رقم خورد.

وي به قدرت طلبي و شهوت جاه و مقام در سران فتنه اشاره کرد و افزود: با وجود اينکه مقام معظم رهبري همه افراد را در خانواده نظام تعريف کرد اما سران فتنه به واسطه قدرت طلبي و خودرايي خود را از داخل نظام بيرون انداختند.

باقر زاده نفوذ بيگانگان در داخل، سران فتنه، ساكتين فتنه و ياخواص بي بصيرت را سه ضلع اصلي مثلث ايجاد تشديد فتنه 88 دانست و گفت: علاوه بر تاكيدات مقام معظم رهبري بر مقابله با دشمن، برخي افراد با سکوت خود در دفاع از نظام كوتاهي كردند و با دو پهلوگويي ها و مبهم حركت كردن پازل دشمن را تكميل كردند.

اين کارشناس مسائل سياسي خاطر نشان کرد: نقش ها و رهنمودها و مواضع حساب شده مقام معظم رهبري در ماجراي فتنه و حضور هوشيارانه با بصيرت و مومنانه مردم همراه با مقام معظم رهبري فتنه ها را خنثي كرد لذا رمز پيروزي بر فتنه ها همچنان ادامه خواهد يافت./س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار