سمیر نصری خطاب به هواداران انگلستان؛

دهانتان را ببندید!

ستاره فرانسوی تیم فوتبال منچستر پس از بازی گلزنی در بین 2 تیم فرانسه و انگلستان رو به نیمکت تیم ملی انگلستان و به هواداران این تیم بی احترامی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  و به نقل از خبرگزاری تری بال فوتبال، نصری پس از گلزنی در دیدار تساوی بین دو تیم ملی فرانسه و انگلستان در چهارچوب رقابت های جام ملت های اروپا، رو به سمت نیمکت تیم ملی کشور انگلستان مربی این تیم روی هاجسون و گری نویل، کمک او ایستاد و دست هایش را به علامت دعوت به سکوت، روی لبهایش گذاشت و گفت: انگلستان دهانتان را ببندید.

 لورانت بلانت، سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه این حرکت نصری را محکوم نکرد و گفت : این حرکت او واکنشی کاملا شخصی بود وبه تیم مربوط نمی شد.

نصری درحالی این حرکت را انجام داد ه بود که از سوی هواداران انگلستان به علت گلزنی به این تیم مورد اهانت قرار گرفته بود و بسیار عصبانی بود اهانت هواداران به او  نیز تنها این علت است که وی در حل حاضر در تیم فوتبال منچستر سیتی مشغول است و حالا گلزنی او برای کشورش فرانسه به فواق هواداران انگلیسی خوش نیامده است.

بلانت در ادامه افزود: این موضوع تنها بین او و هواداران انگلیس است هر کس نسبت به بی حرمتی به نوعی پاسخ می دهد دادن نیز پاسخی بود که نصری جایز دانست و ما نمی توانیم نظری در مورد آن بدهیم.

 هاجسون از تمام این اخبار اظهار بی خبری کرد وگفت: نصری با من بود و اینچنین گفت؟ نه فکر نمی کنم با ما بوده باشد شاید اشتباهی شده است شما مرا شگفت زده کردید چرا که هیچ نقشی بین دو تیم وجود نداشت وجود بازی بسیار مناسب بود من تعجب می کنم چرا باید چنین چیزی پیش بیاید./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار