محمود عباس :

امنيت در کرانه باختري برقرار مي شود

محمود عباس رئيس تشکيلات خودگردان فلسطيني روز گذشته قول داد با هرگونه ناامني در کرانه باختري رود اردن مقابله کند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز ؛ عباس گفت : از چند هفته پيش که به سوي منزل قدوره موسي استاندار جنين تيراندازي شد متوجه شديم کساني وجود دارند که خواستار وجود امنيت و ثبات نيستند.

عباس در مراسم امضاي توافقنامه بين موسسات اقتصادي براي ايجاد شهرک صنعتي در اريحا افزود : ما براي ريشه کن کردن اين افراد بدون توجه به وابستگي سياسي و حزبي آنان تلاش مي کنيم، اين افراد نخواهند توانست به اين فعاليت خود ادامه دهند.

شايان ذکر است در چارچوب عملياتي امنيتي که سلام فياض نخست وزير تشکيلات خودگردان فلسطيني آن را عملياتي ادامه دار توصيف کرد، عده اي که شماري از کارکنان دستگاههاي امنيتي نيز در بين آنها ديده مي شوند در شماري از شهرهاي فلسطيني بازداشت شدند.

عباس در سخنراني خود تاکيد کرد : فقط نيروهاي امنيتي و پليس حق دارند با خود سلاح داشته باشند. وي افزود: کسي که مي گويد من براي محافظت از خودم در برابر اشغالگران سلاح به دست مي گيرم سلاح او گرفته و خودش تحويل دادگاه مي شود. کسي که مي گويد سلاح را براي آزاد کردن سرزمينش يا دفاع از خانواده اش مي خواهد دروغگو  است زيرا امنيت وجود دارد و کسي حق ندارد گلوله اي در منزلش نگهداري کند.

عباس که با گسترش سلاح در سرزمين هاي فلسطيني مخالف است متعهد شد امنيت را در اين سرزمينها برقرار کند. وي تاکيد کرد ما مصمم هستيم به اقدامات امنيتي ادامه دهيم و از هرج و مرج جلوگيري کنيم، هيچ کس فراتر از قانون نيست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار