"ایران، دیاری برای تمام فصول" در شبکه آموزش

مجموعه مستند "ایران، دیاری برای تمام فصول" از تولیدات شبکه جهانی سحر، این بار از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، این مستند به تهیه کنندگی و کارگردانی سید محمد میرسلطانی در 26 قسمت 30 دقیقه ای در شبکه سحر تولید شده و تاکنون چندین بار از شبکه های مختلف تلویزیونی پخش شده است.
سید محمد میرسلطانی با اشاره به اینکه ساخت این مستند از سال 85 آغاز شده و اسفند ماه 88 به پایان رسیده، گفت: این مجموعه تولیدی شبکه جهانی سحر، اردیبهشت سال 89 به درخواست شبکه یک سیما از این شبکه پخش شد و سه ماه بعد نیز برای دومین بار از همین شبکه تکرار شد. ضمن اینکه تاکنون بخش های مختلفی از این برنامه از شبکه های العالم، پرس تی وی، خبر، تهران، جام جم، آی فیلم و شما پخش شده و شبکه سه سیما نیز به احتمال زیاد دیگر شبکه ای خواهد بود که پخش" ایران دیاری برای تمام فصول" را در آینده نزدیک شروع خواهد کرد.
گفتنی است مستند "ایران، دیاری برای تمام فصول" جاذبه های تاریخی، طبیعی و جلوه های فناوری و پیشرفت را در 9 استان ايران (کردستان، خوزستان، همدان، تهران، قم، فارس، خراسـان رضوی، گیلان و اردبیل) به تصویر کشیده است. این مستند به زبان فارسی تولید و سپس به زبان های کردی، آذری، اردو، فرانسوی، انگلیسی و بوسنیایی دوبله شده است.
از دیگر عوامل تولید این برنامه، کریم آهنگرانی (نویسنده)، ارسطو مداحی گیوی (مدیر تصویربرداری)، داود کویینی (مدیر تولید) و سید علیرضا رضویان (تدوینگر) را می توان نام برد.
این مجموعه از روز شنبه 20 خرداد ماه هر روز ساعت 08:30 از شبکه آموزش پخش می شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.