ربع پهلوی:با سران اپوزيسیون کماکان در تماسم

رضا ربع پهلوی در تازه ترین گفتگو با یک نشریه آلمانی از در ارتباط بودن خود با مخالفان نظام از جمله "اصلاح طلب ها و "ملی مذهبی ها" خبر داد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران؛ریع پهلوی در گفتگو با روزنامه آلمانی فوکوس گفت:با لیدرهای طیف مخالف از جمله اصلاح طلب ها ,جمهوری خواهان و ملی مذهبی ها تماس دارم. گرچه با موسوی شخصا تلفنی صحبت نکرده ام اما شبکه هایی وجود دارد که از طریق آن ها گفتگو می کنیم. بسیاری از "اصلاح طلب های" سابق در این فاصله متقاعد شده اند که این حکومت را نمی توان کاری کرد.

بر اساس این گزارش, ربع پهلوی گفت: من حتی با "ملی - مذهبی ها" هم در تماسم زیرا اصل مشترک ما باور به "نظام جدای از دین"است.

وی در پاسخ به سئوال اين نشريه آلماني در خصوص علاقه به سلطنت با ولع خاصی گفت: بله. شخص شاه بسیار مهم است .امروز هم هنوز سلطنت نظام حکومتی مناسبی است.

ربع پهلوی در ادامه در باره خود کشی برادر و خواهر خود گفت: این دو نتوانستند هول و هراسی را که خانواده ما شاهدش بود را تاب بیاورند. نمی دانم وقتی انسان ها تصمیم می گیرند به زندگی خود پایان دهند در سرشان چه می گذرد. این وضعیت روحی را نمی شناسم. اما مطمئنم که آدم چنین کاری را به دلایل سطحی انجام نمی دهد.

وی با اشاره صریح به بی فایده بودن حربه تحریم ها گفت:این حکومت را نمی شود با تحریم به زانو درآورد .تنها راه این است که غرب به کمک مخالفان بیاید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۱۲:۳۶ ۲۵ خرداد ۱۳۹۱
ای پست فطرتا، برای مکیدن خون مردم کمین کردن...