گزارش ويژه خبري/

بازار داغ فحشا در جام ملتهاي اروپا

يک روزنامه اوکرايني در گزارشي از حاشيه جام ملت هاي اروپا به ميزباني مشترک اين کشور و لهستان، نوشت: اين بازي ها 50 هزار زن بدكاره را به اين دو کشور کشانده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران، روزنامه شاختار دونتسک اوکراين نوشت: زنان بدكاره در اين ايام اوکراين و لهستان را براي پيگيري فعاليت هايشان انتخاب کرده اند زيرا مي دانند فوتبال که پول هاي کلاني را به خود اختصاص مي دهد اين فرصت را براي آنان فراهم مي کند تا در  قبال ارائه خدماتشان پول هاي قابل توجهي نصيب خود کنند.

اين روزنامه اوکرايني تعداد زنان بدكاره در کشورهاي ميزبان جام ملت هاي اروپاي 2012 را شگفت انگيزخواند و نوشت:‌ حضور انبوه اين زنان و دختران، ماهيت کاملا ورزشي مسابقات جام ملت هاي اروپا را با شبهه روبرو مي کند.

شاختار دونتسک مي افزايد:‌ مسئولان اوکرايني و لهستاني نيز از مدت ها قبل از آغاز مسابقات به درخواست چنين زنان و دختراني  براي دريافت مجوز روسپي‌گري پاسخ مثبت دادند با اين حال چون بدكاره ها نگران اين بودند که ممکن است دو کشور ميزبان در  پذيرش آنها سقف خاصي( تعداد مشخص) را مراعات کنند در نتيجه سعي کردند در ارائه درخواست ها از همديگر پيشي بگيرند و  بسيار زودتر از آغاز جام ملت هاي اروپا  در اين زمينه اقدام کنند.

هر چند در خدمات دهي اين افراد مشکلي مشاهده نمي شود اما هم زمان شرکت بين المللي (هيدرا) که شرکت متخصص در زمينه حمايت از روسپي ها است از دولت هاي اوکراين و لهستان خواسته است تسهيلات بيشتري را براي روسپي ها در جام ملت هاي اروپا در نظر بگيرند.

بر اساس اين گزارش، روسپي ها با توجه به اهميتي که براي عايدات خود در حاشيه اتفاق ورزشي مهمي چون جام ملت هاي اروپا قائل هستند، از هم اکنون در انديشه چهار سال ديگر هستند.

شاختار دونتسک بيشتر روسپياني را که به دو کشور ميزبان جام ملت هاي اروپا 2012 آمده اند از کشورهاي آلمان، فرانسه و انگليس و اوکراين دانست و افزود: وقتي اين افراد به بهانه رويداد ورزشي مهمي به کشوري کوچ مي کنند تنها به شهرهاي ميزبان مسابقات بسنده نمي کنند بلکه سعي دارند با سفر به شهرهاي مختلف آن کشور، از مجوزي که براي فعاليت گرفته اند بيشترين بهره را ببرند.

اين گزارش گرايش روسپي ها را براي روسپي گري در کشورهاي ميزبان مسابقات مهم تنها با انگيزه اقتصادي ندانست و افزود:‌ اين موضوع مي تواند به مسائلي چون تلاش براي تامين رفاه بيشتر در زندگي ارتباط داشته باشد.

در آخر اين گزارش آمده است روسپي ها در جام ملت هاي اروپا تنها در خارج از استاديوم ها حضور ندارند بلکه با پوشيدن لباس تيم هاي مختلف و حضور در ميان هواداران تيم ها در زمان برگزاري مسابقات، سعي مي کنند  مشتريانشان را از ميان تماشاگران فوتبال در درون استاديوم ها انتخاب کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار