دستگيري دزدان وام 100 ميليون ريالي پيرمرد

فرمانده انتظامي شهرستان فلاورجان از دستگيري سارقاني كه پس از ربودن كارت عابربانك شهروندي اقدام به برداشت 100 ميليون ريال وجه نقد از كارت وي كرده بودند، خبرداد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمدرضا خدادوست دراين‌باره گفت: در پي دادخواهي يك پيرمرد مبني بر سرقت كارت عابربانك وي و برداشت مبلغ 100 ميليون ريال وجه نقد از حساب وي موضوع به صورت ويژه در دستوركار مأموران اين فرماندهي قرار گرفت.
 
وي افزود: در تحقيقات صورت گرفته از مالباخته مشخص شد اين پيرمرد براي دريافت وام خود به بانك مراجعه و وام خود را در قالب كارت عابربانك دريافت كرده كه در راه بازگشت اين كارت به سرقت رفته است و اين شهروند بعد از چند روز متوجه وقوع سرقت و كسر مبلغ 100 ميليون ريال وجه از حسابش شده است.
 
به گفته وي با انجام تحقيقات در كمتر از 24 ساعت سارقان به نام‌هاي «ابراهيم – ك» و «ايرج – ج» شناسايي و در دو عمليات جداگانه دستگير شدند.
 
خدادوست در پايان با بيان اينكه وجوه سرقت شده به همراه عابربانك مسروقه به مالباخته مسترد و متهمان نيز به همراه پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل دادسرا شدند از سالخوردگان خواست که براي انجام عمليات‌هاي بانكي حتي‌الامكان با افراد مورد اعتماد خود مراجعه كنند و از اعتماد به افراد غريبه پرهيز كرده و در صورت برخورد با افراد مشكوك مراتب را از طريق شماره تماس 110 به پليس اطلاع دهند. /ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار