مجموعه انيميشن "گلستان سرزمين من" با تصاوير مفرح و باشكوه حيات وحش منطقه گلستان به كارگرداني عليرضا كاويان راد در مركز پويانمايي صبا در مرحله توليد است.

عليرضا كاويان راد ،كارگردان انيميشن "گلستان سرزمين من" در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت:مجموعه "گلستان سرزمين من"،در 26 قسمت 15 دقيقه اي و با استفاده از تكنيك دو بعدي در مركز پويانمايي صبا توليد مي‌شود.
وي افزود:در اين انيميشن تصاويري مفرح از زنجيره زيبا و با شكوه حيات وحش منطقه گلستان به نمايش درمي‌آيد و همچنين شخصيت محوري اين مجموعه پرندهاي به نام "هما" است كه تعداد محدودي از اين پرنده در منطقه گلستان باقي مانده است،حيوانات منطقه با آمدن او هريك با به نمايش گذاشتن توانايي هاي خاص خود سعي در ثبت مقام برتر در ميان ديگران دارند.
وي ادامه داد:در واقع در اين انيميشن از اين طريق مفاهيم انساني چون خوشبختي،دوست داشتن همنوع و.. مورد بحث قرار مي‌گيرد.
كاويان راد تصريح كرد:طراحي شخصيت اين انيميشن تمام شده و درحال حاضر در حال توليد است كه بيش از يك سال ساخت اين پروژه به طول خواهد انجاميد و از شبكه 2 سيما پخش خواهد شد.
كاويان راد درخصوص وجه تمايز اين انيميشن اظهارداشت:تاكنون درباره حيات وحش ايران كار نشده و با توجه به اينكه برخي حيوانات رو به انقراض بوده و از طرفي اين حيوانات به دليل منحصر به فرد بودن براي كودكان جذاب هستند و اين داستان كشش و جذابيت آن را دارد كه مفاهيم اجتماعي و اخلاقي را به كودكان بياموزد.
وي خاطرنشان كرد:علي مينايي فيلمنامه اين انيميشن را در گروه سني كودك و نوجوان نوشته است./ه
برچسب ها: هما ، گلستان ، سرزمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار