ناظر کمیته ملی المپیک در فدراسیون والیبال از ارائه گزارشی عملکرد تیم ملی والیبال به مسئول کمیته خبر داد.

محمدحسن خوشدل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: قرار است طی دو الی سه روز آینده گزارش کامل برنامه ها و عملکرد تیم ملی در خصوص چگونگی آماده سازی و حضور در پیکارهای انتخابی المپیک 2012 لندن را تنظیم و به مسئولان کمیته ملی المپیک ارائه دهم.

وی تصریح کرد: متأسفانه بی کفایتی مسئولان کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) باعث شد تا ما صعود به المپیک را از دست دهیم زیرا در تمامی قاره ها تیم قهرمانان به طور مستقیم به المپیک راه پیدا می کند و تنها در قاره آسیا که تیم ها حتی در صورت قهرمانی در جام ملت ها باید در یک رویدادی دیگر به نام انتخابی المپیک به مصاف با حریفان خود رفته و به نوعی تیم های قاره های دیگر هم به آنها تحمیل شوند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان فدراسیون والیبال با تنظیم شکایت نامه ای و ارسال آن برای فدراسیون جهانی و کنفدراسیون والیبال آسیا در صدد رسیدگی به این موضوع هستند تا بلکه پس از نظارت های فنی این مشکل برای سال های بعد برطرف شود.

محمد حسن خوشدل یادآور شد: ما نمی توانیم تلاش والیبالیست های ملی پوش را برای کسب سهمیه نادیده بگیریم آنها برای تیم ملی از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی یادآور شد: ما در پوئن های حساس به اشتباهات فردی نتایج را واگذار کردیم، امیدوارم برای مسابقات آینده با بررسی های کارشناسانه اینگونه نقاط ضعف هم برطرف شود و ما بتوانیم برای نخستین بار به المپیک راه یابیم.

ناظر کمیته ملی المپیک در فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: همه ما امیدوار به صعود والیبال به المپیک بودیم اما متأسفانه در مسابقات 2012 لندن کاروان اعزامی ایران فاقد نماینده در ورزش های تیمی است در صورتی که در المپیک 2008 پکن در کاروان اعزامی ایران به این رقابت ها در رشته بسکتبال دارای نماینده بودیم./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار