تكميل نخستين پاركينگ طبقاتي ورودي غربي پايتخت

شهردار منطقه 9 با اشاره به طرح‌هاي مشاركتي پخش خصوصي و شهرداري از تكميل نخستين پاركينگ طبقاتي منطقه با پايان نماسازي و نصب تجهيزات در 5 طبقه و با ظرفيت 912 خودرو، در نيمه اول تابستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران نصرالله آباديان با بيان اينكه مجتمع تجاري، خدماتي و پاركينگ طبقاتي ابريشم در 54 هزار متر مربع در ابتداي بلوار استاد معين قرار دارد افزود: هم اكنون بخش پاركينگ اين مجموعه 85 درصد پيشرفت فيزيكي داشته و بزودي در اختيار شهروندان قرار مي‌گيرد.

آمر كعبي فر قائم مقام شهر منطقه 9 تصريح كرد:‌اين پاركينگ در 5 طبقه گنجايش 912 خودرو را دارد كه طبقا سوم تا پنجم آن با ظرفيت 492 خودرو براي عموم شهروندان در نظر گرفته شده و طبقات اول و دوم آيا با ظرفيت 42 خودرو به بخش خصوصي اختصاص يافته است.

وي ادامه داد: در مورد ساير بخش هاي مجموعه مي‌توان به تالارهاي پذيرايي و واحدهاي مجموعه اشاره كرد كه به مرور زمان و در مراحل بعدي تكميل و پاركينگ اختصاصي براي اين بخش‌ها نيز در نظر گرفته شده است.

قائم مقام شهردار منطقه 9 خاطرنشان كرد:‌با توجه به قرار داشتن خط مترو و گذر اتوبوس‌هاي تندرو از خيابان آزادي و حجم تردد زياد شهروندان وجود پاركينگ طبقاتي سبب مي‌شود تا شهروندان وقت زيادي را براي يافتن محل پارك خودرو صرف نكنند./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار