طی حکمی از سوی قادر آشنا؛

داوود فتحعلی بیگی به عنوان دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی سنتی منصوب شد

قادر آشنا، مديركل هنرهاي نمايشی، طی حکمی داوود فتحعلی بیگی را به عنوان دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی سنتی معرفی و منصوب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، قادر آشنا در متن حکم داوود فتحعلی بیگی آورده است: آیین و سنن هر قوم  و ملتی پایه و اساس فرهنگ آن و ریشه زاینده و مانای فرهنگ، هنر و تمدن آن کیان است. جلوه های آیینی و سنتی نمایش کشورمان همواره جلوه و جلال شکوهمندی بر تارک فرهنگ و هنر ایران بوده است. بی گمان حفظ، تکریم و ترویج این سرمایه گرانسنگ فرهنگی، همتی بلند و توانی بسیار می طلبد.

وی در ادامه آورده است: نظر به تخصص، تعهد، همت و توان جنابعالی به موجب این حکم به عنوان "دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی" منصوب می شوید. امیدوارم با بهره گیری از توان حداکثری هنرمندان این عرصه، شاهد برگزاری شایسته این رویداد مهم هنری باشیم.

لازم به یادآوری است داوود فتحعلی بیگی، نمایش نامه نویس، کارگردان، بازیگر، پژوهشگر و مدرس، هم اکنون نمایش "امیر ارسلان نامدار" را در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه دارد که تا پایان تیر ماه جاری به روی صحنه خواهد بود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار