رشد 87 درصدی میزان پاسخگویی صدای سپهربانک صادرات ایران

بررسي عملکرد واحد ارتباط با مشتريان بانک صادرات ايران به 75 هزار تماس برقرار شده از سوي مشتريان پاسخ داده که اين رقم نمايانگر 87 درصد رشد نسبت به اسفندماه سال 90 مي‌باشد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران يه نقل از روابط عمومي بانک صادرات ايران، تعداد تماس‌ها با مرکز صداي سپهر با شماره تلفن (09602) ارديبهشت ماه سالجاري به حدود 75 هزار تماس بالغ شد که اين ميزان نشان دهنده رشد 25 درصدي نسبت به ماه قبل مي‌باشد.
براساس اين گزارش استقبال مشتريان از خدمات اين مرکز روند رو به رشدي داشته به گونه‌اي که در اردبيهشت ماه سالجاري نسبت به پايان سال گذشته تعداد 35  هزار تماس افزايش داشته که اين ميزان بيانگر 87 درصد رشد مي‌باشد، کارشناسان اين مرکز در دومين ماه از سال 91 به تعداد 74 هزار و 803 تماس و همچنين اين مرکز درخصوص خدمات تلفن بانک در همان مقطع زماني به تعداد 6 ميليون و 100 هزار تماس برقرار شده  پاسخ داده است.

گفتني است مرکز صداي سپهر بانک صادرات ايران باهدف ارزش آفريني براي مشتريان، تکريم مقام و شان مخاطبان و پاسخگويي به سوالات درزمينه خدمات بانکي ايجاد شده است. هموطنان از سراسر کشور مي‌توانند ضمن تماس با شماره  09602 علاوه بر استفاده از خدمات تلفنبانک، پرداخت قبوض و ... از مشاوره کارشناسان مستقر در مرکز نيز بهره مند و انتقادات، سوالات و پيشنهادهاي خود را با پاسخگويان اين مرکز در ميان بگذارند.

شايان ذکراست مرکز صداي سپهر باهدف حداکثر پاسخگويي به سئوالات مشتريان درزمينه خدمات بانک صادرات ايران، تکريم، ارزش نهادن به خواسته‌هاي آنان، راهنمايي و مشاوره ايجاد شده است. خدمات اين مرکز نقش مهمي در کاهش ترافيک، آلودگي هوا و هزينه‌هاي و وقت مشتريان در سطح کشور دارد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.