بانوی المپیکی پینگ پنگ:

یک هفته حریف تمرینی مجاری آوردند، من سهمیه گرفتم!

نخستین بانوی المپیکی تنیس روی میز گفت: قبل از مسابقات کسب سهمیه در تهران یک هفته حریف تمرینی از مجارستان برایمان آوردند و همان باعث شد من سهمیه المپیک را کسب کنم.

ندا شهسواری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: بسیار راضی هستم که قرار است از مجارستان یار تمرینی بیاورند زيرا حضور آنها بسیار مفید خواهد بود.

طبق برنامه ریزی فدراسیون تنیس روی میز و به منظور آمادگی هرچه بهتر ندا شهسواری در مسابقات المپیکی قرار است چند یار تمرینی از کشور مجارستان از تاریخ 12 تیر به ایران بیایند و این درست همان چیزی بود که بانوی المپیکی ایران از ماه ها قبل از فدراسیون درخواست داشت.

وی تصریح کرد: حضور آنها در ایران کمک فراوانی به بازی من و سایر بازیکنان می کند زیرا ما با ملی پوشان ایران چند سالی است که در اردوها تمرین می کنیم و با نحوه بازی کردن هم کاملاً آشنا هستیم حضور بازیکنان جدید آن هم قدرتمند سطح بازی ما را بالا می برد.

وی درباره تمریناتش در کرمانشاه بیان کرد: در خانه و با خانواده ام نیز بسیار تمرین کرده ام، پدرم میلیون ها تومان برایم خرج کرده است تا حیاط منزلمان را نصف کند و برایم شرایط یک سالن اختصاصی را فراهم کند.

شهسواری درباره اینکه آیا در کرمانشاه سالن تمرینی برای تنیس روی میز وجود دارد یا خیر پاسخ داد: سالن تمرینی وجود دارد اما به قدری شلوغ است و در تمام رده های سنی بازیکن دارد که تمرین کردن در آنجا مؤثر نیست.

شایان ذکر است، تیم ملی نوجوانان و جوانان دختر که خود را برای حضور در مسابقات آسیایی آماده می کنند نیز به همراه ندا شهسواری و سایر ملی پوشان بزرگسال در اردوی مشترک ایران و مجارستان که از 12 تیر به مدت 10 روز برگزار می شود شرکت خواهند کرد./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار