طی نامه ای اعلام شد؛

اعتراض بازماندگان قربانیان ترور به برگزاری گردهمایی گروهک تروریستی منافقین

نامه انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در اعتراض به برگزاری گردهمایی تبلیغاتی گروهک تروریستی منافقین در پاریس به رئیس جمهور فرانسه ارسال شد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران ، انجمن دفاع از قربانيان تروريسم در پی فراخوان برگزاری گردهمایی تبلیغاتی گروهک تروریستی منافقین در 23 ژوئن به مناسبت ورود به فاز نظامی در پاریس، ضمن نگارش نامه ای به "رئیس جمهور فرانسه، رئیس سنای فرانسه، نمایندگان مجلس سنا، شهردار ویلپلنت" مراتب اعتراض خویش را نسبت به برگزاری چنین نشستی اعلام داشته و بر مبنای اسناد و مدارک دال بر موارد نقض حقوق بشر توسط این گروهک تروریستی و منفور بودن آن در جامعه ایران خواستار لغو مجوز این گردهمایی شد.

 متن نامه به شرح ذیل است:

رئیس جمهور فرانسه، رئیس سنای فرانسه، نمایندگان مجلس سنا، شهردار ویلپلنت

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم متشکل از خانواده های  17000 قربانی ترور در ایران  است، این انجمن در راستای حمایت از خانواده های قربانی ترور و مقابله با گروهک های تروریستی فعالیت می کند.

آنچه اعضای این انجمن آرزو دارند پایان بخشیدن به ترور در سراسر دنیاست، تا بعد از این هیچ فردی قربانی جنایات گروهک های تروریستی نشود.

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم با اتخاذ رویکردی فرهنگی مقابله با زمینه های شکل گیری تروریسم را سرلوحه کار خویش قرار داده بنا به این مهم در آستانه برگزاری نشست تبلیغاتی گروهک منافقین در 23 ژوئن به مناسبت ورود به فاز نظامی، توجه به نکاتی چند را مهم دانسته، که در زیر بدان می پردازد.

چگونه پاریس به پایگاهی برای تبلیغات گروهک تروریستی منافقین تبدیل شده است؟ چگونه فرانسه آغوش خویش را برای فعالیت گروهکی می گشاید که بی شرمانه ورود به فاز نظامی و به عبارت دقیق تر عیان نمودن چهره ستیزه جویانه و مبادرت به اقدامات تروریستی را به مثابه افتخاری جشن می گیرد؟ چگونه فرانسه نظارگری منفعل در برابر سوء استفاده از ادبیات دموکراتیک خود توسط گروهک تروریستی منافقین شده است؟ کسانی که با استفاده از ادبیات دموکراتیک جامعه فرانسه، سعی در پنهان نمودن ماهیت گروهکي و سابقه اقدامات تروریستی خویش دارد.

چگونه گروهک تروریستی منافقین مجوز این همه سیاه نمایی برای قبول واقعیت در جلوی دیدگان مسئولین فرانسه را اخذ می نماید؟ و چگونه پاریس جنایات این گروهک تروریستی را در ژوئن 2003 که اعضای خویش ملزم به خود سوزی نمود تا بدین طریق بر دستگاه های قضایی فرانسه برای تحمیل خواسته هایش فشار آورد را فراموش کرده است؟ چگونه گروهکی با سابقه ای سرشار از اقدامات تروریستی و مزدوری، به عنوان نمایندگان جامعه ایران در فرانسه پذیرفته می شود؟ چگونه فرانسه پایگاهی برای تبلیغات جهت حفظ گروهکی تروریستی می شود که اولین و آخرین دغدغه اش حفظ ساختار گروهکي بر اعضای آن است؟ این امر در اقدام سرکردگان  این گروهک تروریستی در حفظ و نگهداری اعضا در پادگان اشرف و یا درخواست پناهندگی گروهکی به مرز اردن و مواردی از این قبیل نمود بارزی دارد.

در واقع گروهک تروريستي  منافقین از ادبیات دموکراتیک جامعه فرانسه برای اهداف خویش و مطامع سرکردگانش سوء استفاده می کند و با شبیه سازی بی ربط خود به ژنرال دوگل (که در نظر ما به مثابه اتهامی قابل بازخواست است) و استفاده از مفاهیمی که کوچکترین تشابهی با آنها ندارند سعی در پیش برد مطامع خویش در جامعه فرانسوی دارند، مفاهیمی چون دولت در تبعید، شورای مقاومت ملی، ارتش دروغین آزادیبخش و مواردی از این قبیل که در زیر به توضیحی چند از این اصطلاحات می پردازیم:

 

دولت در تبعید: قابل ذکر است که این گروهک تروریستی نه تبعید شده بلکه در پس اقدامات تروریستی شان  علیه شهروندان در ایران و برای فرار از بازخواست اقدامات ضدبشری شان در محاکم داخلی به کشورهایی دیگر گریخته اند.

تبلیغات و سیاه نمایی رسانه ای این گروهک تروریستی نیز در این راستا قابل شناسایی است تا چهره ای از خود را به نمایش بگذارند تا مگر اینکه در پس آن از بازخواست در کشور مذکور در امان بمانند.

عنوان مضحک رئیس جمهور منتخب: این نادرست ترین عنوانی است که می توان به سرکرده این گروهک تروريستي اطلاق کرد، عنوان مضحک رئیس جمهوری برای شخصی که ترور بیش از 12 هزار شهروند ایرانی را در پرونده خود ثبت نموده و دادخواست های بسیاری را نیز در دادگاه های داخلی و خارجی در پشت سر خویش دارد، گروهکی که در پس یک نظر سنجی از ایرانیان خارج کشور نیز به عنوان منفورترین گروهک شناسایی شده است.

عنوان مضحک رئیس جمهوری منتخب به سرکردگي گروهکی با ساختار شدیدا تروریستی که اعضای آن از بدیهی ترین حقوق نیز محروم می باشند، عنوانی کاملا نادرست است و نامیدن چنین فردی با چنین پیشینه ای که کماکان نیز بر آن پافشاری می کند، نادیده گرفتن حقوق جمعیت وسیعی است که قربانی جنایات این گروهک تروریستی قرار گرفته اند.

ارتش دروغین آزادیبخش: اطلاق عنوان ارتش آزادی بخش نیز به چنین گروهکی که سابقه مزدوری را در پرونده خود ثبت کرده و اسناد و مدارک بسیاری دال بر آن وجود دارد، آنچنان که جای هیچ گونه شبهه و تردیدی را باقی نمی گذارد، تنها نشان از تلاش مذبوحانه این گروهک تروریستی  برای پنهان کردن و نه پاک کردن، سابقه سال ها خیانت و مزدوری این گروهک تروریستی  علیه ملت ایران است.

آنچه موجب حیرت  است نه عمکلرد گروهک تروريستي منافقین (که نگاهی گذرا به جنایات این گروهک، اقدامات اخیر آن را نیز باور پذیر ساخته است)، بلکه سکوت و حمایت های گاه و بی گاهی است که مقامات فرانسوی از این گروهک تروریستی به عمل می آورند امری که ماحصل آن گسترش عرصه جولان این گروهک تروریستی در کشورهای اروپایی است.

از جمله برپایی نشست های تبلیغاتی که با انواع سیاه نمایی های رسانه ای درصدد فریب افکار عمومی برآمده و برمبنای آن مطامع ضدبشری سرکردگانش را پی گیری می کنند.

شاهد این امر گزارش های متعددی است که درباره نحوه برگزاری تجمعات و نشست های تبلیغی این گروهک تروریستی  ارائه شده ، از جمله گزارش فرانس 24 که به سیاه نمایی تبلیغاتی و شیوه های این گروهک تروريستي در جمع آوری افراد برای حضور در نشست های تبلیغاتی گروهک تروریستی منافقین می پردازد.

این چنین سیاه نمایی های تبلیغاتی  برای انجمن دفاع از قربانیان تروریسم که بسیاری از اعضای آن داغ دار اقدامات تروریستی گروهک منافقین هستند ( امری که گروهک منافقین بی شرمانه در نشریات رسمی خود بر آن صحه گذارده و مسئولیت این ترورها را پذیرفته است) به مثابه دردی مضاعف است، به ویژه گروهک تروریستی مذکور در تبلیغاتش سعی می کند خود را نماینده جامعه ایرانی در عرصه بین المللی معرفی نماید تا مگر اینکه با تصویر سازی های خود حامیانی چند برای خود فراهم آورد.

  انجمن دفاع از قربانیان تروریسم اعتراض خویش را به فراخوان این گروهک تروریستی به مناسبت سی و یکمین سالگرد 30 خرداد (که در 23 ژوئن برگزار می شود)، که در واقع به معنای رونمایی از هویت تروریستی و شروع به اقدامات تروریستی در گستره وسیعی است اعلان داشته، و خواسته خویش را با توجه به شواهد و مدارک در خصوص اقدامات تروریستی و هویت  گروهکي و منفور بودن این گروهک تروریستی در جامعه ایران که همه و همه نشان از کذب دعاوی این گروهک تروریستی است را خدمتتان اعلام می دارد و بر مبنای آن لغو جواز چنین نشست های تبلیغاتی را خواستار است.

در پایان امید آن را داریم در پرتو همکاری شما عرصه را بر سیاه نمایی های تبلیغاتی این گروهک تروریستی تحدید کرده و از فریب افکار عمومی جامعه فرانسه و سو استفاده گروهک تروریستی منافقین از ادبیات دموکراتیک جامعه فرانسوی جلوگیری به عمل آوریم./پ2

 


 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار