جدول رده بندی هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور؛

صدر و قعر جدول دست نخورده ماند

در پایان هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور امشب 14 دی تیم والیبال سایپا با کسب 30 امتیاز با وجود شکست مقابل تیم والیبال کاله آمل همچنان صدر نشین جدول رده بندی لیگ محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در پایان این هفته از پیکارهای لیگ برتر تیم والیبال پیکان با کسب 30 امتیاز و معدل ست کمتر نسبت به تیم والیبال سایپا در مکان دوم جدول رده بندی را به خود اختصاص داد.

تیم والبال شهرداری ارومیه دیگر مدعی این دوره از رقابت های لیگ با کسب 29 امتیاز در مکان سوم جدول قرار دارد، تیم والیبال کاله آمل نیز جایگاه چهارم خود را با کسب 28 امتیاز حفظ کرد. گیتی پسندی ها هم این هفته با کسب 3 امتیاز و در مجموع 25 امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی قرار دارند.

تیم هاوش گنبد با 22 امتیاز، تیم پیشگامان کویر یزد با کسب 18 امتیاز، تیم شهرداری تبریز با تصاحب 16 امتیاز و تیم میزان خراسان با کسب 13 امتیاز به ترتیب مکان های ششم تا نهم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده اند.

تیم والیبال باریج اسانس کاشان با کسب 12 امتیاز، تیم نوین کشاورز با اختصاص 11 امتیاز، آلومینیوم المهدی بندر عباس با 9 امتیاز و مناطق نفت خیز جنوب شش امتیازی جایگاه های دهم تا سیزدهم را کسب کردند.

تیم والیبال کرمان نیز با همان سه امتیاز همچنان حضورش در قعر جدول رده بندی را حفظ کرده است./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار