سنندج/

پایان جشنواره ملی مسجد و سلامت اجتماعی در سنندج

نخستین جشنواره ملی مسجد و سلامت اجتماعی ظهر دیروز با معرفی نفرات برتر بخش‌های مختلف در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج به‌کار خود پایان داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، این جشنواره به مدت دو روز و با حضور معاون پیشگیری از جرم قوه قضائیه، قائم‌مقام وزیر دادگستری و مسئولان استانی کردستان و مهمانانی از سراسر کشور برگزار شد.
بر اساس آرای داوران این جشنواره، خلیل میرزایی، منیره زارع، پژمان پروین و ندا عظیمی به‌طور مشترک مقام نخست و سهراب مروتی، لیلا کوهی، محسن نیازی و محمد کارکنان‌نصرآبادی مقام دوم و عباس صادقی، سجاد سعادت، اصغر فرهادی و مجتبی عطارزاده مقام سوم بخش مقاله  را کسب کردند.
مهدی انصاری، سعید نجاتی و رضا فقیهی به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم بخش فیلم‌های داستانی همچنین در بخش فیلم های مستند حسن تقیان اول، هادی بهرامیان و سیدحسن مهاجری به‌طور مشترک دوم و ستار چمنی‌گل هم رتبه سوم را کسب کردند.
در بخش انیمیشن جشنواره ملی مسجد و سلامت هم آثار برزان رستمی، میلاد طوسی و رضا احمدیاری به ترتیب موفق به عنوان های اول تا سوم شدند و در بخش نقاشی هم رضا اصفهانی به مقام اول، کانون فرهنگی هنری زندان کارون اهواز دوم و اسدالله رحیمی در این بخش مقام سوم را از آن خود کرد.
امیر بیوسه، فریده شفیعی‌ثانی و محمدشریف محمدی در بخش وبلاگ و رضا محمودی، فواد صالحی و شیوا عزتی در بخش پوستر به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.
همچنین در بخش عکس حمیدرضا مجیدی، فاخته جلایرنژاد و سیدحسین موسوی به مقام‌های اول تا سوم این بخش دست پیدا کردند.
مهرداد یوسفی، امیرحسین اسرافیلی و مرضیه نفری و سمیرا فایده به‌طور مشترک به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم بخش داستان رسیدند و در بخش شعر هم حسام رستمی، فرزان محمدی و حمیدرضا درخشش و زاهد کریمی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
علی میرزاعمادی مقام نخست، امیرحسین ابراهیمی دوم و سیدسعید محمدی و حمیدرضا دائمی‌نژاد در بخش خاطره‌نویسی و فیلمنامه اول تا سوم شدند.
در بخش گزارش تصویری هم دانش عبدی، فائزه شریعتی و شیما مولائی و بخش بازی‌های رایانه‌ای هم سامان خیاطی، الهام مرادی و لاله کیانفر به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.