رودهن/ با اعتبار 800 میلیارد ریالی؛

مجموعه‏ های ورزشی کارگران کشور تجهیز می شود

معاون مدیر کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مجموعه ‏های ورزشی کارگران کشور با صرف اعتبار 800 میلیارد ریالی تجهیز و نگهداری می شود.

محمد سلطانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: ورزش کارگری یکی از ورزش ‏های صنفی بسیار تاثیرگذار در دستیابی به ماموریت‏ های کلان ورزش کشور محسوب می‏ شود.

وی افزود: جایگاه ورزش کارگری در نگاه مسئولان از اهمیت بالایی برخوردار است و مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مقام عالی وزارت تا زیرمجموعه‏ های آن همگی به نقش و تاثیر ورزش در محیط کارگری آگاه هستند.

سلطانی ادامه داد: این نگاه و توجه به اهمیت بالای ورزش کارگران کشور باید به بسته ‏های اجرایی تبدیل شود تا تاثیر آن در زندگی روزمره کارگران نیز ظاهر شود.

معاون مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره هزینه‏ های ورزشی برای کارگران کشور اظهار داشت: نگاه وزارتخانه و زیرمجموعه ‏های تابع آن انتفاعی نیست.

وی تصریح کرد: بلکه سالانه نزدیک به 800 میلیارد ریال به ساخت، تجهیز و نگهداری مجموعه‏ های ورزشی کارگران کشور به غیر از هزینه ‏های کارکنان، آب، برق، گاز و ... اختصاص می‏ یابد.

سلطانی در تشریح دلایل صرف این میزان هزینه خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‏ ریزی‏ های به عمل آمده این مجموعه‏ های ورزشی باید به صورت رایگان و یا با حداقل بها در اختیار کارگران باشند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.