قيمت نفت خام و طلا در بازارهاي آسيايي در مقايسه با روز گذشته نوسان داشته است.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از شبکه تلويزيوني سي ان ان ، قيمت نفت خام سبک وست تگزاس اينترميديت در معاملات بازارهاي آسيايي با  کاهش  دو دلار و بيست و پنج سنتي در هر بشکه  همراه بوده و  به هشتاد و يک  دلار و شصت و سه سنت در هر بشکه رسيده که يکي از پايين ترين قيمتهاي نفت در چندين ماه اخير است. علت اين مساله نيز تصميم روز گذشته بانک مرکزي آمريکا در اعلام سياستهاي جديدي اقتصادي است که سبب بهبود نسبي شاخص سهام در بازارهاي بورس شد اما با کاهش قيمت نفت همراه شده است.
اين در حالي است که هر بشکه نفت خام برنت درياي شمال  با  دو دلار و نود و چهار سنت کاهش در معاملات آسيايي به قيمت نود و دو دلار و  چهل و چهار سنت در هر بشکه در بازارهاي جهاني خريد و فروش مي شود.
قيمت طلا نيز در بازارهاي آسيايي امروز  برخلاف روز گذشته کاهش داشته است. هر اونس طلا  با يک دلار و شصت و چهار سنت کاهش در مقايسه با روز گذشته به قيمت يک هزار و ششصد و بيست و سه دلار و هشتاد و چهار سنت در هر اونس خريد و فروش مي شود که متاثر از افت قيمت نفت در بازارهاي جهاني است.
اين درحالي است که هر اونس نقره با بيست و چهار مميز  سي و هفت  صدم درصد کاهش در قيمت معادل بيست و پنج سنت به ارزش بيست و هفت دلار و بيست و سه  سنت در هر اونس خريد و فروش مي شود. هر اونس پلاتين  نيز به قيمت يکهزار و چهارصد و بيست و يک دلار و شصت و چهار سنت خريد و فروش مي شود./عب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار