حذف 5هزار فرصت شغلي در ايرفرانس

مدیریت شركت هواپیمایی ایرفرانس درنظر دارد برای مقابله با بحران مالی و بدهی دامنگیر این شركت هواپیمایی ظرف یك دوره سه سالانه 5000 پست را حذف و این تعداد از پرسنل خود را از كار بركنار كند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس24، اگر چه شركت ایرفرانس برای حفظ رقابت پذیری و باقی ماندن در چرخه اقتصادی با شرك  كا ال ام  هلندی نیز ادغام شده است با اینحال همچنان با خطر ضرر و زیان های هنگفتی ظرف ماههای میلادی مواجه بوده است.

براین اساس ، دراجرای طح تعدیل نیرو مورد نظر حدود 10 درصد از پرسنل این شركت هواپیمایی كار خود را از دست می دهند. گفته می شود اگرچه در اجرای طرح بركناری پرسنل و كاركنان این شركت افراد درسطوح مختلفی پست خود را از دست می دهند ولی با اینحال بیشترین نیروهای بركناری ازكار شامل نیروهای زمینی فرودگاهی خواهد بود تا اكیپ های پروازی وفنی .

ایرفرانس همچنین درنظر دارد دراجرای طرح تعدیل نیروهای خود ، حدود 2400 تن از كاركنان را در ازای پرداخت خدمات و تسهیلات بازخرید كند.

این شركت درنظر دارد با در دستور كارقراردادن بركناری كاركنان خود حدود 20 درصد از هزینه های جاری خود به غیر ازهزینه های مربوط به بنزین مصرفی درپرواز ها ، را كاهش دهد.

این درحالی است كه مسوولان شركت ایرفرانس نیز درتلاش هستند كه در كنار كاستن از هزینه های عمومی 20 درصد ، به 600 میلیون یورو درآمد جدید نیز از محل سرمایه گذاری بر روی جلب مشتریان كلاس تجاریظرف سه سال دست پیدا كند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار