تبریز/

ایجاد اشتغال در شهرستان اهر در گرو توسعه بخش های کشاورزی، دامداری، صنعتی و معدنی

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، گفت: ایجاد اشتغال در شهرستان اهر در گرو توسعه بخش های کشاورزی، دامداری، صنعتی و معدنی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از تبریز، عباس فلاحی باباجان،امروز در نشست خبری با خبرنگاران گفت: با ایجاد صنایع جانبی کشاورزی، دامداری، صنعتی و معدنی در کنار تولید محصولات خواهیم توانست زمینه اشتغال جوانان تحصیل کرده و جویای کار را فراهم کنیم.

وی، همچنین از عملیاتی نشدن قطعه سوم بزرگراه اهر – تبریز انتقاد کرد و افزود: متأسفانه نه تنها اجرای قطعه سوم آغاز نشده است بلکه قطعات اول و دوم نیز آنچنان که انتظار است به پیش نمی رود.

 نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، گفت: جاده اهر – تبریز یکی از پرترددترین جاده های استان آذربایجان شرقی و راه ارتباطی چند شهرستان استان و راه ارتباطی استان اردبیل است که متأسفانه شاهد حوادث ناگوار رانندگی که منجر به فوت می شود هستیم که باید در این زمینه مسئولان استانی و به خصوص کشوری در این زمینه عنایت ویژه ای داشته باشند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به اهمیت جاده اهر – تبریز احداث بزرگراه اهر- تبریز باید جزء مهر ماندگار می آمد تا هرچه زودتر احداث آن به پایان برسد و از رئیس جمهور   نیز این خواسته را داریم که در این زمینه توجه ویژه ای داشته باشند.

وی، گفت: با اقدامات انجام شده در سطح شهرستان اهر کار شناسایی سرمایه داران و فرهیختگان اهری در تبریز و تهران آغاز شده و به زودی با تشکیل نخستین جلسه در تهران که به صورت ماهانه ادامه می یابد زمینه های جذب آنان به شهرستان اهر فراهم خواهد شد.

عباس فلاحی باباجان، از مسئولان کشوری خواست اختصاص اعتبارات و امکانات در کشور را به طور مساوی انجام دهند نه اینکه به یک استان و منطقه بیشتر اختصاص یابد و به یک استان و منطقه دیگر آنگونه که باید توجهی نمی شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.