يك عضو ارشد جبهه خلق براي آزادي فلسطين وجود توافق ميان گروههاي مقاومت و اشغالگران صهيونيست تحت عنوان آرام سازي را تكذيب كرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه خبري العالم ؛ جميل مزهر " در این باره گفت : گروههاي مقاومت از حق خود در زمينه دفاع از ملت فلسطين در برابر تجاوز اشغالگران عدول نمي كنند.

مزهر ادامه داد: اشغالگران به شكل هاي مختلف به تجاوز به ملت فلسطين از طريق شهرك سازي، يهودي سازي و قتل غيرنظاميان ادامه داده و در تلاشند معادله خود را بر اين ملت تحميل كنند.

وي با تاكيد بر اينكه اشغالگران بايد قتل غيرنظاميان و افراد بي گناه را متوقف كنند، از جامعه جهاني فشار بر رژيم صهيونيستي به منظور خروج از سرزمين هاي اشغالي، توقف قتل و تجاوز و بازگرداندن حقوق مردم فلسطين را خواستار شد.

مزهر با اشاره به اينكه آرام سازي با اشغالگران اشتباه است و آنان از توافقنامه ها براي سركوب ملت فلسطين سوء استفاده مي كنند ، خاطرنشان كرد : به منظور مديريت تاكتيك هاي مقاومت و ايستادن در برابر هر گونه تجاوز به دور از توافقنامه ها وتعهدات با دشمن جنايتكار ، بايد جبهه واحد تشكيل دهيم.

وي درخواست برخي طرفها از گروههاي مقاومت براي پاسخ ندادن به تجاوز صهيونيستي را مورد انتقاد قرار داد و بر حق ملت فلسطين براي دفاع از خود و مقاومت در برابر اشغالگران بر اساس قوانين و موازين بين المللي تاكيد كرد.

مزهر تصريح كرد: اشغالگران بايد از فلسطين بروند و حق تعيين سرنوشت و تاسيس كشور فلسطين به پايتختي قدس شريف را به آنان بدهند.
اين شخصيت فلسطيني يادآور شد: گروههاي مقاومت از حق خود درزمينه مقاومت در برابر اشغال و دفاع از ملت در سايه تجاوز و قتل مستمر و سكوت مرگبار بين المللي كه تا حد همدستي با اشغالگكران رسيده است، عدول نمي كنند.

وي اشغالگران را به نقض دائمي آرام سازي و تجاوز به ملت فلسطين متهم كرد و گفت: مقاومت به اشغالگران چك آرام سازي نمي دهد تا از آن به منظور سرپوش گذاشتن بر جنايات بيشتر سوء استفاده كند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار