لو در انديشه وداع از تيم ملي فوتبال آلمان

سرمربي تيم ملي فوتبال آلمان از خداحافظي خود با فوتبال اين کشور خبر داد و گفت که به ادامه فعاليت ورزشي خود در يک کشور خارجي فکر مي کند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، به ''يوآخيم لو'' که تا پايان جام جهاني فوتبال 2014 برزيل با فدراسيون فوتبال آلمان قرارداد همکاري دارد، گفت که پس از پايان مدت قرارداد خود مي خواهد در خارج از آلمان مربيگري کند.
 
 سرمربي 52 ساله تيم ملي فوتبال آلمان که در گذشته سابقه مربيگري در فوتبال اتريش و ترکيه را در کارنامه خود دارد، گفت: اگر شما امروز از من سووال کنيد که براي آينده چه تصميمي دارم پاسخ من اين است که بيشتر تمايل دارم کار مربيگري را در يک کشور ديگر به جز آلمان ادامه دهم.
 
يوآخيم لو که در سال 2006 جايگزين ''يورگن کلينزمن'' در تيم ملي فوتبال آلمان شد، اعلام کرد: پس از پايان رقابت هاي جام جهاني 2014 فوتبال در برزيل، حتما يک سال استراحت خواهد کرد و بعد از آن با بررسي پيشنهادات، در مورد تيم جديد تصميم مي گيرد.
 
در عين حال، ''هارون ارسلان'' مشاور يوآخيم لو در اين رابطه، گفـت: لو در ماههاي آتي به چيزي جز تيم ملي فوتبال آلمان و موفقيت اين تيم فکر نخواهد کرد و در حال حاضر در کنار تلاش براي به پايان رساندن موفقيت آميز جام ملت هاي اروپا، به فکر حضور موفق آلمان در جام جهاني فوتبال در برزيل نيز هست.
 
ارسلان تاکيد کرد: لو در حال حاضر آمادگي اين را ندارد که به پيشنهادات و درخواست هاي همکاري فکر کند.
 
تيم ملي فوتبال آلمان که با 9 امتياز از سه مسابقه به عنوان تيم اول گروه دوم رقابت هاي جام ملت هاي اروپا يورو 2012 به مرحله يک چهارم نهايي اين رقابت ها صعود کرده، جمعه شب در ورزشگاه گدانسک لهستان با تيم ملي فوتبال يونان ديدار مي کند./مح
برچسب ها: لو ، آلمان ، فوتبال ، اتریش ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار