پنجعلي:

بار کج فدراسيون به منزل نمي رسد/ اين تصميم فقط مال غيرفوتبالي ها است

کاپيتان اسبق تيم ملي فوتبال کشورمان شديدا با تعطيلي جام حذفي مخالفت کرد و آن را به ضرر تيم ملي فوتبال مي داند.

محمد پنجعلي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: اينکه براي تيم ملي فرصت بيشتري ايجاد کنيم و در قبال آن جام حذفي را تعطيل کنيم کار اشتباهي است و اين بار که کج است هيچ وقت به منزل نمي رسد.

وي ادامه داد: تيم ملي زماني قدرت مي گيرد که بازيکنانش در شرايط بازي قرار بگيرند و در مسابقاتي خودشان را بسنجند.

پنجعلي تصريح کرد: در تمامي تيم هاي ملي جهان 20 روز قبل از تورنمنت هاي بزرگ بازيکنان دور هم جمع مي شوند و خود را براي مسابقات آماده مي کنند اما در کشور ما چند بار اردو برگزار مي شود و بازيکنان را از باشگاه ها دور مي کنند.

کاپيتان اسبق تيم ملي فوتبال کشورمان اضافه کرد: اين تصميم فوتبالي نيست و تصميم غيرفوتبالي ها در فدراسيون فوتبال بوده است و غيرفوتبالي ها هم صلاح فوتبال را نمي دانند.

وي در مورد جابجايي مکرر مربيان ليگي گفت: فوتبال از اساس اشتباه است و ثمره آن ناکامي در بازي هاي بين المللي است و تغيير کادر فني اصلا درست نيست و راه حل آن هم اين است که فوتبال را از دولتي ها گرفته و به بخش خصوصي با شرايط خاص واگذار کنند.

پنجعلي خاطرنشان کرد: در مورد شرايط پرسپوليس هم حرکت دنيزلي که يک مربي حرفه اي و کاملا غيرحرفه اي بوده و شايد هم به ما رسيده آماتور شده است که دراين چند سال اخير هرجا رفته ناکام بوده و اخراج شده است و در حال حاضر بهترين گزينه براي پرسپوليس علي دايي است و مربي ايراني از مربي خارجي بهتر است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Netherlands
سیدرضا
۲۲:۰۲ ۰۲ تير ۱۳۹۱
باسلام خدمت پیشکسوت محترم پرسپولیس باعرض معذرت پرسپولیس واستقلال صدتاصاحب پیداکردن توروخدااسم علی دایی و ممدمایلی وحمیداستیلی و...نیار بزارید سردار کارخودشوبکنه اعتمادکنیداعتماد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۵۰ ۰۲ تير ۱۳۹۱
اين پنجعلي حرف نزنه خيلي بهتره. خيلي حرف مفت زياد ميزنه
آخرین اخبار