معاون نظارتی مدیریت شعب بانک مسکن استان خوزستان گفت: 98 درصد تسهیلات پرداختی این مدیریت در سال گذشته در بخش مسکن بوده است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران خوزستان ، بهروز اندایش در مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان اظهار کرد: این مدیریت در بخش منابع تا پایان خردادماه امسال با جذب 9 هزار و 725 میلیارد ریال موفق شد در مقایسه با شهریور ماه 88 حدود 53 درصد رشد داشته باشد که از متوسط کل بانک مسکن بیشتر است.
وی افزود: در بخش مصارف نیز این بانک با سه هزار و 317 میلیارد ریال در مقایسه با شهریورماه سال 1388 حدود 140 درصد رشد داشته که این مبلغ نیز از متوسط کل بانک مسکن بیشتر است.

اندایش با اشاره به مبلغ معوقهای بانک مسکن استان عنوان کرد: رقم معوقات بانک مسکن خوزستان با 3.82 درصد، پائین ترین نرخ در بین  سیستم بانکی را دارد که قصد داریم در سال 1391 این رقم را به دو درصد کاهش دهیم.

معاون نظارتی مدیریت شعب بانک مسکن استان خوزستان با اشاره به اینکه این بانک پرداخت تسهیلات در بخش ساخت و ساز و خرید مسکن را به عهده دارد، عنوان کرد: در مدت پیش گفته 98 درصد تسهیلات این بانک در بخش مسکن و تنها دو درصد به سایر موارد اختصاص یافته است.

اندایش در مقایسه وضع بانک مسکن با سایر بانکهای استان خوزستان گفت: مدیریت شعب بانک مسکن استان در مقایسه با سایر بانکهای استان رتبه نخست در بخش تسهیلات، رتبه پنجم در بخش منابع، رتبه ششم در بخش معوقات و رتبه هفتم در بخش تعداد شعب و پرسنل را در اختیار دارد.

وی عنوان کرد: مقایسه موارد فوق نشان می دهد مدیریت شعب بانک مسکن استان با وجود تعداد اندک کارکنان و تعداد  شعب، بیشترین حجم تسهیلات را در استان پرداخت کرده است که این امر جز با تلاش شبانه روزی کارکنان بانک مسکن استان به دست نمی آمد.

معاون نظارتی مدیریت شعب بانک مسکن استان خوزستان همچنین عنوان کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع در دو سال اخیر 53 درصد شعب استان بازسازی و نوسازی شد و مراجعه کنندگان ما در فضایی مناسب کارهای بانکی خود را انجام می دادند.

در این مراسم با تقدیر از زحمات فرید جلالی عزیز پور که بازنشسته شد، عباسعلی شفیعی به عنوان مدیر جدید شعب بانک مسکن استان خوزستان منصوب شد./س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.