فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: قدرت نرم جمهوری اسلامی سبب بیداری اسلامی فراگیر در دنیا شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه، عابدین خرم در معارفه فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ارومیه اظهار داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان این مرز و بوم در مسیر اعتلا و پیشرفت همه‌جانبه قرار گرفته است و دشمن از این موضوع عصبانی و در هراس است.

وی با بیان اینکه سپاه در جمهوری اسلامی دارای جایگاه والایی است افزود: سپاه پاسداران در خط مقدم پایبندی به نظام جمهوری اسلامی و ارج نهادن به ارزش‌های معنوی قرار دارد و این امر افتخاری برای فرزندان اسلام است.

خرم نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارای محتوای دینی و الهی خواند و ادامه داد: پایه‌های دینی نظام اسلامی سبب مصونیت آن از بسیاری خطرات و توطئه‌ها می‌شود و از این نظر دشمنان به شدت در هراسند.

وی با تاکید بر حرکت در مسیر تحقق آرمان‌های نظام و مطالبات رهبری گفت: این نهاد مقدس در راستای همین اهداف برنامه‌ریزی و حرکت می‌کند و در تلاش است تا انتظارات امت حزب الله و ولایتمدار را برآورده کند.

خرم با بیان اینکه امروز قدرت نرم جمهوری اسلامی بیداری اسلامی را در دنیا رقم زده است تصریح کرد: این بیداری و حرکت دارای ویژگی و شاخصه منحصر به فرد اسلامی، ایمانی و اعتقادی است که به فرمایش مقام معظم رهبری تا شکستن ابهت مستکبران در مقابل اسلام ادامه می‌یابد.

وی ولایت فقیه را مهمترین تهدید برای دشمنان دانست و اضافه کرد: دشمنان به خوبی می‌دانند هیچ شکافی در این دژ محکم و استوار نمی‌توانند ایجاد کنند از این رو همه باید مطیع رهبری بوده و در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی گام برداریمب/.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.