مايكل مور :

25 درصد از كودكان آمريكايي زير خط فقر هستند

کارگردان معروف آمريکايي با اشاره به اين که 25 درصد کودکان كشورش زير خط فقر زندگي مي کنند تصريح کرد آمريکا مشکلاتي مهمتر از آنچه که دولت توجه خود را صرف آنها کرده است، دارد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني روسيا اليوم ؛ مايکل مور که در کنفرانس کميته عربي مبارزه با تبعيض در واشنگتن شرکت کرده است تصريح کرد آمريکا با مشکلاتي بزرگتر از آنچه دولت اين کشور توجه خود را بر آنها متمرکز کرده است روبروست.


وي درباره اين که آيا اسرائيل در راس اولويت هاي سياست خارجي آمريکا قرار دارد گفت: گمان نمي کنم دولت آمريکا بگويد مهمترين اولويت هاي آن اقدامات تروريستي است که در دهه گذشته روي داد اما به نظر من موضوعات مهمتري وجود دارد که بايد به آنها توجه کرد. حدود 20 تا 25 درصد کودکان در آمريکا زير خط فقر زندگي مي کنند که اين قابل قبول نيست و از نظر من اين امر يک اقدام تروريستي است که بايد جلوي آن را گرفت.

مور در پاسخ به اين که آمريکا بايد چه کار کند که از نظر اعراب متوازن باشد گفت: به نظر من بايد با همه عادلانه رفتار کند و به هر کس که مي خواهد کار خوبي انجام دهد کمک کند و کاري به گذشته و عقايد و دين وي هم نداشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار