پركره در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عملكرد سفارت انگليس را در فتنه 88 لمس نکرديد؟

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه علوم و تحقيقات گفت:‌ طرح برقراري رابطه با انگليس امري غيركارشناسي بوده و وزارت خارجه در اين مورد پاسخگو باشد.

محمدحسين پركره مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه علوم و تحقيقات در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در مورد ديدار وزير امور خارجه کشورمان با همتاي انگليسي خود، اظهارداشت: جمهوري اسلامي ايران با اكثر كشورهاي دنيا در ارتباط بوده و به خوبي اين رابطه را حفظ كرده‌ است، اما بايد توجه داشت بعضي از كشورها مانند آمريكا و انگليس هيچگاه نگاه مثبتي به ملت ايران نداشته اند و همواره در سفارتخانه‌هايشان دست به اعمال جاسوسي و اطلاعاتي عليه ملت ايران مي زنند و اين همواره در تاريخ سفارتخانه هاي آمريکا و انگليس در کشورما به اثبات رسيده است که دليل مخالفت مردم ما با تاسيس سفارتخانه هاي اين کشورها در ايران است.

وي افزود: نقدي بر پيشنهاد صالحي وزير امور خارجه كشورمان وارد است و شخصي در اين مقام نبايد کاري را انجام دهد که مخالف راي ملتش است.

پرکره با بيان اينکه ما در فتنه 88 عملكرد ضد نظام سفارت انگليس را كاملا مشاهده كرديم، گفت: بعيد مي‌دانم كه انگليس نسبت به عملكرد قبلش چرخش داشته باشد قطعا آنها به دنبال منافع خود در ايران هستند.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه علوم و تحقيقات با اشاره به بحث تقابل غرب با اسلام اظهارداشت: انگليس قطعا انقلاب اسلامي را صد راه خود مي‌داند؛ كما اينكه عملكرد سفارتخانه‌هاي اين کشورها را در كشورهايي كه بيداري اسلامي در آن ها رخ داده مي‌بينيم، آنها به دنبال اين هستند که از انقلاب عليه خود انقلاب‌ها استفاده كنند و از اسلامي بودن آن جلوگيري كنند.

پركره بحث مطرح شده از سوي وزير امور خارجه را غيركارشناسي  خواند و خاطرنشان کرد: وزارت خارجه در اين مورد منفعل عمل مي‌كند اما مردم غيور كشورمان همچنان كه در شعاريشان مرگ بر اسرائيل، آمريكا و انگليس را سر مي دهند، مخالفت خود را با برقراري رابطه با انگليس مطرح مي‌كنند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار