سنندج/

3 تير انداز ايراني ، نماينده كشورمان در المپيك

3 تيرانداز از کشورمان در المپيک 2012 حضور خواهند داشت .

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ، الهه احمدي ، مه لقا جام بزرگ و ابراهيم برخورداري سه نماينده جامعه تيراندازي ايران در المپيک هستند .
نواب نوري دبير فدراسيون تيراندازي امروز به خبرنگار ما گفت : براي اولين بار است که تيراندازان کشورمان در المپيک حضور خواهند داشت .
وي افزود : ورزشكاران رشته ورزشي تيراندازي تاكنون بيشترين نشان هاي مسابقات آسيايي ، بين‌المللي و جهاني را براي کشور کسب كرده اند كه 276 نشان جهاني در رده سني بزرگسالان ، 132 نشان مسابقات آسيايي و 20 نشان مسابقات گوانگجو از جمله آن است .
دبير فدراسيون تيراندازي کشور شناسايي و جذب استعدادهاي تيراندازي را در اولويت برنامه ‌هاي فدراسيون تيراندازي عنوان کرد و افزود : براي شناسايي استعدادهاي موجود در سطح کشور نياز به انجام کارهاي اساسي است .
نوري از توسعه رشته تيراندازي در سطح کشور خبر داد و گفت: با توجه به ابراز علاقه مردم برخي از استان‌هاي کشور همچون مازنداران ، چهارمحال‌ بختياري، اصفهان، همدان، مرکزي و تهران توسعه اين رشته ورزشي به سهولت امکان‌پذير خواهد بود .
دبير فدراسيون تيراندازي از شناسايي شماري از ورزشکاران ماهر در رشته تيراندازي خبر داد و گفت : شناسايي ورزشکاران مستعد ،مهم‌ترين بخش توسعه رشته ورزشي تيراندازي است که به‌صورت جدي در سطح کشور دنبال مي‌شود .
وي در پايان از فعاليت هيئات تيراندازي در تمام استان‌هاي کشور خبر داد و گفت : استان کردستان هم توانايي و ظرفيت قرار گرفتن در جايگاه اصلي خود را دارد.
دبير فدراسيون تيراندازي به مناسبت حضور در مجمع انتخاباتي رئيس هيئت تيراندازي استان کردستان به سنندج  سفر کرده است ./ج2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.