جعفر حبيبي رئيس ستاد اسکان استان با اشاره به آغاز طرح اسكان موقت فرهنگيان در ايام تابستان گفت: در تابستان سال جاري 55 واحد آموزشي در قالب 542 كلاس درس آماده ميزباني بيش از 50 هزار مسافر تابستاني است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوين جعفر حبيبي مدير کل آموزش و پرورش استان در این خصوص گفت: از اين تعداد کلاس ، 246 كلاس در گروه الف،187 كلاس در گروه ب و تعداد 109كلاس نيز در گروه ج طبقه بندي شده اند.
وي اضافه كرد: همچنين در كنار اين كلاس هاي ، سه پايگاه مركزي و دو خانه معلم در قزوين نيز آمادگي اسكان موقت مسافران را دارند.
حبيبي ، با اشاره به افزايش 67 درصدي در تعداد پايگاه هاي اسكان مسافران نسبت به سال گذشته ادامه داد: با توجه به رشد تجهيزات در كلاس هاي گروه الف 67 درصد نيز به تعداد كلاس هاي اين گروه اضافه شده است.
وي ، تعداد مسافران تابستان سال گذشته در قزوين را 49 هزار و 333 نفر ذكر كرد و افزود: پيش بيني مي شود در تابستان سالجاري نيز بين پنج تا 10 درصد به تعداد اين مسافران اضافه شود.
رئيس ستاد اسکان استان خاطرنشان كرد: ثبت نام در طرح اسكان موقت فرهنگيان بصورت حضوري بوده و اسكان مسافران تا نيمه شهريورماه ادامه دارد
.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.