در كتابخانه فردوس؛

برگزاري سلسله جلسات "باهم بخوانيم"

جلسه ادبي "با هم بخوانيم" كه از سوي كتابخانه فرهنگسراي فردوس روزهاي يكشنبه هر هفته ساعت 17 برگزار مي‌شود.

جعفر توزنده جاني نويسنده و كارشناس ادبي در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران گفت:"با هم بخوانيم" يك سالي است كه در فرهنگسراي فردوس در حال برگزاري است و تاكنون با استقبال بي‌نظير مخاطبان روبرو بوده و هر روز پربارتر مي‌شود.
اين نويسنده درخصوص هدف از اجراي اين برنامه ادامه داد:هدف ترويج كتاب و كتابخواني است و اينكه بتوانيم اهل كتاب را دور هم جمع كنيم.
توزنده جاني درباره چگونگي انتخاب داستان‌ها براي خوانش گفت:داستان‌ها را به پيشنهاد اعضا و خودم و از همه مهم‌تر كتابهايي كه موجود در قفسه كتابخانه فردوسي باشه انتخاب كرده و مي‌خوانيم.
اين كارشناس ادبي بيان داشت:‌ابتداي جلسه داستان توسط اعضا خوانده مي‌شود و پس از اتمام، داستان مورد نقد و بررسي قرار مي‌گيرد.
نويسنده كتاب "بهشت گمشده بابام" تاكيد كرد:كتاب باعث مي‌شود اهل كتاب به هم نزديك شوند و اين اتفاق خوبي است كه در فرهنگسراي فردوس در حال اجرا شدن است.

توزنده جاني خاطرنشان كرد:‌سلسله جلسات "باهم بخوانيم" يكشنبه‌هاي هر هفته ساعت 17 در فرهنگسراي فردوس برگزار مي‌شود.
گفتني است؛تاكنون داستان‌هاي اميرارسلان نامدار،مجموعه داستان چرند و پرند،‌قصه‌هاي مكرر در برنامه "با هم بخوانيم" خوانده و سپس نقد و بررسي شده است.
ياد‌آور مي‌شود؛جعفر توزنده جاني عضو هيئت مديره انجمن نويسندگان كودكان و نوجوان است و كتابهاي "مهمان ديوها"،"بهشت گمشده بابام" و "كرمي كه هيولا شد" را براي حوزه كودك و نوجوان به رشته تحرير در آورده است./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار