ماهاني ها دوباره جنجال كردند؛

ترابيان: ماهان به ليگ برتر احترام نگذاشت

ترابيان گفت: ماهاني ها به ليگ برتر فوتسال احترام نگذاشته و بايد در جلسه هم انديشي مديران حاضر مي شدند. منتظر انصراف رسمي آنها هستيم.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، حاشيه هاي ليگ برتر امسال قبل از شروع ليگ استارت خورده و پيش بيني مي شود امسال هم تيم ها مانند سال هاي قبل جو ليگ برتر را برهم بزنند. ماهان سال قبل به محض نارضايتي از وضعيت فوتسال از ليگ برتر كنار كشيدند.

البته به نظر مي رسد اين بار هم كناره گيري آنها جنبه تبليغاتي داشته و بعد از يك جنجال رسانه اي ماهان دو تيمش را به ليگ برتر برگرداند. ماهان اصفهان ديروز در بيانيه اي خبر تعليق تيمش را رسانه اي كرد.

در بخشي از اين بيانيه آمده است: "در آخرین جلسه برگزار شده هیئت مدیره باشگاه فولاد ماهان سپاهان مقرر شد با توجه به مکاتبات فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال در دی‌ماه 1390، نامه ارسالی چند باشگاه فعال در لیگ برتر فوتسال به فدراسیون در مورخ 18 تير در رابطه با مشکلات موجود در نظام فوتسال کشور و با توجه به اقدامات اساسی و اصلاحی براي رفع معضلات ساختاری در فوتسال ، کلیه فعالیت‌های فوتسال باشگاه را به حالت تعلیق درآورده و از حضور در تمام مسابقات خودداری مي شود."

 ترابيان: ماهان به ليگ برتر احترام نگذاشت

ترابيان گفت: ماهاني ها به ليگ برتر فوتسال احترام نگذاشته و بايد در جلسه هم انديشي مديران حاضر مي شدند. منتظر انصراف رسمي آنها هستيم.

عباس ترابيان رئيس كميته فوتسال در مورد كناره گيري ماهان از ليگ برتر به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: ماهان براي كناره گيري از ليگ برتر بهانه مي آورد. اگر مديران ماهان با من فقط مشكل داشتند حداقل به احترام مديراني كه از تمام كشور خودشان را به فدراسيون فوتبال رساندند شركت مي كردند.
آنها حتي دعوت رئيس فدراسيون فوتبال را براي حل مشكلات فوتسال قبول نكردند. در جلسه فوتسال همه آزادانه در مورد مشكلات خود صحبت كردند. حتي كريم منصوري هم با وجود مشكلات زيادي كه با شخص من داشت در جلسه حاضر شد و در مورد مشكلاتش صحبت كرد.

ترابيان ادامه داد: ما دوست نداريم تيمي كه در فوتسال سرمايه گذاري خوبي داشته از مسابقات كناره گيري كند ولي هنوز نامه رسمي به دست من نرسيده است و به محض اين كه ماهاني ها رسما از حضور در مسابقات انصراف بدهند آن را بررسي مي كنيم.

 ريخته گران: ترابيان را خوشحال كرديم!

فيروز ريخته گران گفت: با انحلال خود از مسابقات ليگ برتر فوتسال عباس ترابيان را خوشحال كرديم.

ماهاني ها يكي از اصلي ترين دلايلي كه از ليگ برتر كنار كشيدند مشكلشان با عباس ترابيان رئيس كميته فوتسال است. در حالي كه ترابيان بارها اعلام كرده بود هيچ مشكلي با اين باشگاه ندارد.

فيروز ريخته گران، عضو هيات مديره فولاد ماهان بعد از انحلال باشگاه باز هم عباس ترابيان را مقصر دانست و در يك جمله به باشگاه خبرنگاران گفت: با اين كارمان آقاي ترابيان را در كميته فوتسال خوشحال كرديم.

سرپرست ماهان: هيچ شرطي براي بازگشت نداريم

شمس گفت: رئيس كميته فوتسال در جلسه هم انديشي مديران به ما توهين كرده و ما هيچ شرطي براي بازگشت نداريم.

احمد شمس، سرپرست فولاد ماهان اصفهان بعد از انحلال تيمش به باشگاه خبرنگاران گفت: فقط فولاد ماهان و فيروزصفه نبودند كه منحل شدند. ما تيم هاي بانوان، اميد، پايه و تيم هاي آكادمي فولاد ماهان را هم منحل كرديم و 450 نفر خانه نشين شدند!

شمس ادامه داد: ترابيان به ما توهين كرد. در جلسه هم انديشي مديران در غياب نماينده ماهان اعلام كرده بود غيبت ماهان اهميت چنداني نداشته و ليگ را با 12 تيم برگزار مي كنيم. اين در حالي است كه ماهان استخوان بندي فوتسال ايران است. ما بوديم كه پنج سال سرمايه گذاري حرفه اي داشته و باعث شديم توجه سرمايه گذاران به فوتسال جلب شود. فقط ماهان در كمال سلامت قرارداد بسته و پنج درصد قراردادها را به كميته فوتسال مي داد ولي حضور يا غيبتمان هيچ اهميتي براي ترابيان ندارد. ما هيچ شرطي براي بازگشت نداريم. امسال در ورزش ساخت و ساز مي كنيم و من هم در رشته هاي ديگر كارم را ادامه مي دهم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار