اراک/

گرما را با این خوردنی ها لذت بخش کنید

با گرم تر شدن هوا آب بدن نیز کم می شود و نیاز داریم تا این آب را برای بدن جایگزین کنیم. این کار تنها باخوردن آب حل نمی شود بلکه باید از میوه ها و سبزیجات مخصوص این فصل نیز کمک گرفته شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک برای اینکه آب بدنتان را تجدید کنید و همچنین ویتامین های لازم را به بدنتان وارد کنید بهتر است تا از این مواد غذایی استفاده کنید تا این آب در بدن شما وجود داشته باشد.


خیار: یکی از بهترین میوه هایی که  می توانید در این فصل از ان ها استفاده گنید خیار است چرا که خیارهای  تازه مقدار زیادی آب دارند و همچنین در آن می توانید ویتامین ث را نیز پیدا کنید.


در کنار آب، خیار برای پوست شما نیز بسیار مفید است و از آفتاب سوختگی جلوگیری می کند.


سس گوجه: شاید به نظر غیر معقول آید اما احتمال دارد که مجبور باشید تا در این مدت از فست فودها نیز استفاده کنید و بهتر است از سس گوجه برای آن ها استفاده کنید چرا که بیشتر این سس ها از آب تشکیل شده اند و چربی آن ها نیز بسار کمتر است.


پس هم آب بدن شما را تامین می کند و همچنین شما را چاق نیز نمی کند.


بادمجان: بادمجان یکی از آن سبزیجاتی است که برای لاغری بسیار مفید است چرا که مقدار بسیار زیادی آب و فیبر در آن موجود است و همچنین میزان بسیار کمی نیز کالری دارد.


بهتر است تا از سرخ کردن ان ها پرهیز کنید و بیشتر به صورت آب پز از آن استفاده کنید.


هندوانه: در یکی از تحقیقات در دانشگاه پزشکی آبردن، محققان به این نتیجه رسیده اند که اگر سبزی یا میوه ای از ترکیب نمک، مواد معدنی و آب و شکر طبیعی تشکیل شده باشد برای رفع تشنگی و مرطوب کردن بدن شما از هزچیزی بهتر است و در آن تحقیق هندوانه به عنوان بهترین میوه از این دسته انتخاب شد چرا که نزدیک به 92 درصد آن از آب تشکیل شده است.  /س                   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.