در پی انتشار گزارشی در خصوص کاهش فعالیت‌های سازمان ملل در افغانستان، یک مقام این سازمان این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه، نظیف‌الله سالارزی مسئول دفتر مطبوعاتی سازمان ملل متحد در کابل، از ادامه فعالیت‌های این سازمان در افغانستان خبر داد.

وی بیان داشت: برخی رسانه‌های ادعا کردند که نمایندگی این سازمان در افغانستان قصد دارد هزینه‌های خود را در این کشور کاهش دهد در حالی که ما چنین برنامه‌ای نداریم.

سالارزی، تصریح کرد: دفتر سازمان ملل در افغانستان، برخی سفارش‌ها، پیشنهادات و طرح‌های خود را برای ادامه فعالیت در افغانستان به مرکز این سازمان فرستاد و هدف از این اقدام، هماهنگی فعالیت دفتر ما در افغانستان با برنامه‌های ملی در این کشور است.

این مقام سازمان ملل در کابل با اشاره به این که مسدود شدن چند دفتر این نهاد در چند ولایت افغانستان، نمی‌تواند به معنی قطع فعالیت ما در تمام این کشور باشد، افزود: سازمان ملل می‌خواهد، فعالیت خود را با روند انتقال مسئولیت‌های امنیتی  هماهنگ کند و نباید این اقدامات را به عنوان کاهش فعالیت دانست.

روز گذشته برخی از رسانه‌ها، اعلام کردند که دفتر سازمان ملل متحد در کابل در تلاش است تا فعالیت‌های خود را در این کشور کاهش دهد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار