عضويت 14 هزار شهروند غرب تهران در خانه هاي دوچرخه سواري

معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 5 گفت: 14 هزار نفر از شهروندان غرب پايتخت در خانه هاي دوچرخه عضو هستند كه از اين ميزان بيشتر اعضا جوانان و نوجوانان هستند.


عباس بابا زاده،  در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: به منظور ايجاد مسير كالبدي و فرهنگي و همچنين نهادينه كردن فرهنگ دوچرخه سواري 13 كيلومتر مسير دوچرخه در منطقه 5 را اندازي شد.
 معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 5 با اشاره به وجود 26 خانه دوچرخه در منطقه ادامه داد: تعداد 500 دستگاه دوچرخه در خانه هاي دوچرخه منطقه براي استفاده علاقمندان وجود دارد.
 وي تصريح كرد: با توجه به استقبال گسترده شهروندان و همچنين توسعه شبكه دوچرخه سواري  در منطقه، افزايش تعداد خانه هاي دوچرخه در دستور كار قرار دارد.
 معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 5 در پايان خاطر نشان كرد: اتصال شبكه دوچرخه سواري به ايستگاه هاي مترو از جمله برنامه هاي مورد نظر منطقه است كه در همين راستا 2 خط در ضلع جنوب و شمال مترو صادقيه احداث و يك مسير نيز در مترو اكباتان در دست احداث است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۱:۲۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۲
خسته نباشید این اقرامات عالیه چون من هم دوچرخه سوار هستم موافق این نظرات هستم.سعی شود در تمام استانها این اقدامات انجام شود
آخرین اخبار