امير پوردستان در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛

رونمايي از دستاورد جديد در حوزه دفاع زميني

فرمانده نيروي زميني ارتش در حاشيه مراسم تجليل از جانبازان در جمع خبرنگاران از رونمايي دستاوردي جديد در حوزه دفاع زميني در آغازين روز هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، امير سرتيپ احمدرضا پوردستان فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران در حاشيه مراسم تجليل از جانبازان نيروي زميني در جمع خبرنگاران با بيان اينکه رايزني هاي متعددي با ستاد کل نيروهاي مسلح براي انجام رزمايش هاي مشترک ارتش و سپاه صورت گرفته است، گفت: احتمالا  امسال دو و يا سه رزمايش مشترک با برادران خود در سپاه خواهيم داشت.

وي افزود: در حال حاضر برنامه رسمي براي اجراي رزمايش مشترک با روسيه، چين و سوريه اعلام نشده است، اما ارتش جمهوري اسلامي ايران قابليت دارد تا در صورت خواست ستاد کل نيروهاي مسلح نيروهاي خود را در رزمايش شرکت دهد.

فرمانده نيروي زميني ارتش با اشاره به موفقيت هاي کشورمان پس از تحريم هاي اعمال شده از سوي غرب تصريح کرد: جمهوري اسلامي ايران از تحريم ها خاطره خوشي دارد و تحريم به جاي اينکه براي ما محدود کننده باشد همواره مسير پيشرفت را هموار کرده و سبب رشد و بالندگي استعدادهاي دروني در کشور و  حرکت سريعتر به سمت  اهداف اصلي نظام شده است.

وي ادامه داد: تحريم هاي جديد هم تغييري در وضعيت کشور ايجاد نمي کند چون ظرفيت دروني در کشور به قدري بالا است که مي توانيم همچنان مسير خود را در اعتلاي انقلاب اسلامي ادامه دهيم.

امير پوردستان تاکيد کرد: در صورت به خطر افتادن منافع کشور از همه اهرم هاي موجود در دفاع از اقتدار نظام استفاده مي کنيم.

وي ضمن يادآوري تلاش استکبار جهاني براي به زير کشيدن حکومت سوريه اظهار داشت: دولت سوريه با اتخاذ تدابير صحيح توانست مقابل فشارهاي اعمال شده ايستادگي کند و اکنون از حالت بحران خارج شده و در آينده اي نزديک تنش هاي موجود رنگ خواهد باخت.

وي در پايان از رونمايي دستاوردي جديد در حوزه دفاع زميني در 31 شهريور ماه سال جاري مصادف با آغازين روز هفته دفاع مقدس خبر داد.
/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار