مشهد/

دبیر هیات تنیس خراسان رضوی مربی تیم ملی تنیس با ویلچر در پارالمپیک 2012 لندن شد

دبیر هیات تنیس خراسان رضوی به عنوان مربی تیم ملی تنیس با ویلچر اعزامی به مسابقات پارالمپیک 2012 لندن انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، پس از انتخاب راضیه شیر محمدی و زهرا جوانمرد در رشته تیر و کمان، شاهین ایزدیار در رشته شنا، هادی رضایی در رشته والیبال نشسته برای حضور در بازیهای پارالمپیک لندن، امیر ابراهیمی مربی تنیس با ویلچر استان نیز به عنوان مربی تیم ملی به مسابقات پاراالمپیک 2012 لندن اعزام خواهد شد.

ابراهیمی در این باره گفت: جز نفرات اولی هستم که فعالیت در رشته تنیس با ویلچر را در کشور شروع کردم و پس از 15 سال مربیگری در این بخش و حضور در مسابقات آسیایی تنیس با ویلچر در سال 2006 مالزی به عنوان مربی تیم ملی و کسب مقام دوم و سوم بخشهای دو نفره و انفرادی، هم اکنون به عنوان مربی تیم تنیس با ویلچر به مسابقات پارالمپیک 2012 لندن اعزام می شوم.

ابراهیمی در خصوص برنامه های تمرینی تنها ورزشکار اعزامی به این رقابت ها، اعلام کرد: طی ده روز آینده اولین اردوی تیم ملی تنیس با ویلچر در مجموعه ورزشی آستان قدس مشهد برگزار شد.

وی از برگزاری احتمالی دومین اردو تیم ملی تنیس با ویلچر در مشهد خبر داد و گفت : سومین اردوی تبم ملی در مجموعه آکادمی ملی المپیک تهران برگزار می شود.

گفتنی است امیر ابراهیمی دبیر انجمن تنیس با ویلچر کشور، مربی تیم ملی تنیس نوجوانان در سال 2002 کشور مالزی، مربی فدراسیون تنیس و فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان می باشد./س

برچسب ها: تنیس ، لندن ، پاراالمپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.