برگزاري دهمین دوره رقابت های قهرمان کشوری تیر و کمان جانبازان و معلولان

دهمين دوره رقابت هاي قهرمان کشوري تير و کمان جانبازان و معلولان با حضور کماندارانی از 12 استان کشور به میزبانی شهر یزد ، برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،‌ مجید کهتری ، رئیس انجمن تیر و کمان جانبازان و معلولین با اعلام این خبر افزود: 90 کماندار جانباز و معلول در قالب 12 تیم از استان های آذربایجان غربی، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، فارس، قم، مازندران، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، البرز، گلستان و گیلان طی دو روز با هم به رقابت خواهند پرداخت و مسابقات  در دو کلاس نشسته و ایستاده در مواد ریکرو ( 70 متر) و کامپاند ( 50 متر) برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: برای اولین بار است که مسابقات در شهر یزد انجام می شود و با توجه به تدارکاتی که توسط میزبان در این خصوص دیده شده ، مسابقات در سطح خوبی برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن تیر وکمان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه رقابت های قهرمان کشوری این رشته به دلیل برخی مشکلات پیش رو مدتی دچار وقفه شده بود، برگزاری این دوره از مسابقات می تواند به عنوان نقطه عطفی محسوب شده و موجب ایجاد روحیه  در کمانداران حاضر در این مسابقات شود ، ضمن اینکه نفرات برتر که موفق به کسب حد نصاب های مورد نظر شده باشند  ، برای حضور در اردوهای آتی تیم ملی  و نیز رقابت های پیش رو ، دعوت خواهند شد.

کهتری از عدم حضور ملی پوشان در این رقابت ها خبر داد و افزود: به دلیل همزمان شدن اردوی آمادگی کمانداران ملی پوش با این رقابت ها و نیز اعزام آنها به جمهوری چک برای رقابت های جهانی، ملی پوشان در این مسابقات حضور نخواهند داشت.

دهمین دوره رقابت های تیر و کمان جانبازان و معلولان ویژه آقایان ( بزرگسالان) ، از 10 تا 13 تیر در شهر یزد برپاست./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.