عبدي : بايد اول سرمربي جذب مي شد بعد دنبال ستاره ها مي رفتند/عملكرد رويانيان معكوس بود

كاپيتان سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اتفاقات باشگاه پرسپوليس نشان مي دهد كه هنوز در مسير درست قرار نگرفته اند.

حسين عبدي كاپيتان سابق پرسپوليس در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، اظهار داشت: نمي دانم چرا نام علي پروين به عنوان سرمربي جديد تيم مطرح مي شود و ظرف چند ساعت تصميم آنها عوض مي شود اين اتفاقات نشان مي دهد كه هنوز نتوانسته اند درمسير درست قرار بگيرند قبل از اينكه بازيكن بگيرند بايد سرمربي تيم مشخص مي شد كه متاسفانه چنين اتفاقي نيفتاد .

وي افزود: 3سال قبل و در زمان حضور زلاتكو كرانچارد در پرسپوليس هم همين اتفاق افتاد و اول بازيكن گرفتند و بعد كرانچار را آوردند و در نيم فصل علي دايي آمده اين اتفاقات بارها و بارها تكرار شده و هنوز هم شاهد چنين مشكلاتي هستيم كه اصلا به نفع فوتبال نيست.

او در ادامه گفت: مديران باشگاه پرسپوليس بايد درست تصميم بگيرند و تصميم شان را عملي كنند الان فقط يك تصميم درست مي تواند به پرسپوليس كمك كند هر كسي كه مدنظرشان است را معرفي كنند و از او حمايت كنند به نظر من مديران پرسپوليس بايد از مشاوران خود مشاوره درست بگيرند و اسير جو و دلال بازي نشوند.

كاپيتان سابق پرسپوليس اظهار داشت: در مورد اعلام اسم علي پروين به عنوان سرمربي جديد پرسپوليس بايد بگويم كه در گذشته هم در بعضي از مقاطع اين اتفاق افتاده است و چون نتوانسته اند كسي را بياورند دنبال كسي مي روند كه بقيه به او احترام بگذارند اما وقتي شاهد چنين اتفاقاتي هستيم يعني اينكه تصميمات احساسي بوده و الان بايد تصميم درستي بگيرند.

وي افزود: كار مديريت همين است يعني اينكه تصميم درستي بگيرند و تصميم شان را عملي كنند با اين پولي كه پرسپوليس  مي دهد بهترين مربيان دنيا را مي شود استخدام كرد به شرطي كه تصميم درستي بگيرند و دنبال عملي كردن تصميم شان باشند.

او در ادامه گفت: پرسپوليس جاذبه هاي زيادي دارد در اين تيم هم پول هست و هم افتخاراتي كه مي توانند با اين تيم بزرگ مي توانند به دست بياورند به همين دليل دست روي هر كسي كه بگذارند هدايت پرسپوليس را قبول مي كند .

عبدي در مورد حضور احتمال علي دايي در پرسپوليس گفت: هر كسي را مي خواهند جذب كنند بايد تمام جوانب را در نظر بگيرند و تحت تاثير هياهو و جنجال قرار نگيرند .

پرسپوليس تيم بزرگي و پر هواداري است و بسياري از طرفداران با اين تيم زندگي مي كنند و نگران پرسپوليس هستند به همين دليل مديران باشگاه بايد بهترين تصميم را بگيرند./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار