تجليل فرمانده نيروي زميني ارتش از نيروهاي ويژه تيپ 65

امیر پوردستان: کماندوهای ارتش به عنوان سلاحی هوشمند باید در عمق خطوط دشمن نفوذ کنند

فرمانده نيروي زميني ارتش گفت: در مقابل هرگونه تجاوز دشمن، نيروهاي مسلح و ملت ايران با از خودگذشتگي و ايثار از مرزهاي خاكي، آبي و هوايي كشور دفاع مي‌كنند.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، مراسم اختتاميه نهمين دوره رهايي گروگان در تيپ 65 نيروي زميني ارتش، بعد از ظهر امروز(چهارشنبه) در مركز تيپ 65 هوابرد با حضور امير سرتيپ احمدرضا پوردستان فرمانده اين نيرو برگزار شد.

امير پوردستان در اين مراسم ضمن گراميداشت هفتم تيرماه سالروز شهادت 72 تن از گنجينه‌هاي ارزشمند نظام اسلامي توسط منافقين كوردل، شرايط كنوني منطقه را شرايطي حساس خواند و گفت:‌ متاسفانه هنوز هم كوردلاني كه با انقلاب اسلامي و مردم ايران دشمني مي‌كنند وجود دارند.

وي افزود:‌ پس از حادثه 11 سپتامبر، استكبار جهاني با هدف تسلط بر منطقه و دسترسي به منابع اقتصادي آن وارد خاورميانه شد و در كشورهايي مانند افغانستان و عراق با ادعاي دروغين نابودكردن طالبان و از بين بردن سلاح‌هاي كشتار جمعي اين كشور‌ها را به اشغال خود درآورد و جنايات متعددي در اين كشورها مرتكب شد.

فرمانده نيروي زميني ارتش با اشاره به موقعيت استراتژيك ايران در خاورميانه اظهار داشت:‌ غربي‌ها زماني حمله به خاك جمهوري اسلامي ايران را در دستور كار خود قرار داده بود اما پس از انجام بررسي و تحليل‌هاي متعدد دكترين نظامي، مستكبرين به اين نتيجه رسيدند كه نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران با داشتن نيروي انساني كارآمد،‌ ورزيده،‌ مومن،‌ متعهد و ولايتمدار و در راس آن داشتن رهبري فرهيخته و آگاه و با بصيرت هيچ‌گاه اجازه چنين جسارتي را به آنان نخوهند داد.

امير پوردستان ادامه داد:‌ پس از نااميدي غرب از حمله نظامي به ايران، دشمنان رويكرد خود را به سوي جنگ نرم و نيمه سخت با ملت و نظام جمهوري اسلامي ايران تغيير دادند.

وي تأکيد كرد:‌ كاركنان نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران با برپايي رزمايش‌هاي متعدد و آموزش فنون نظامي در عالي‌ترين سطح، هر روز نيرومندتر و كارآمدتر از گذشته در زمين،‌ هوا، دريا و زير سطح با هر نوع تهديد احتمالي به مقابله برمي‌خيزند.

فرمانده نيروي زميني ارتش خطاب به نيروهاي ويژه تيپ 65 اظهار داشت:‌ در عرصه مبارزه با دشمن، نيروهاي ويژه و كماندوها از جايگاه خاصي برخوردار هستند و شما امروز به عنوان سلاحي هوشمند و متعهد به نظام بايد در عمق خطوط دشمن راه يافته و براي جلوگيري از هرگونه توطئه احتمالي انجام وظيفه كنيد.

امير پوردستان اتحاد بين ارتش، سپاه پاسداران،‌ نيروي انتظامي و بسيج مردمي را اتحادي مقدس و ناگسستني خواند و خاطرنشان كرد:‌ در مقابل هرگونه تجاوز دشمن، نيروهاي مسلح و ملت ايران با از خودگذشتگي و ايثار از مرزهاي خاكي، آبي و هوايي كشور دفاع مي‌كنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار