سامان سالور:

توليد فاخر در سينما ريسك بزرگي است

گرايش سينماگران ما به سمت ساخت فيلم‌هاي فاخر در بيان فرهنگ و تمدن كشور به دليل هزينه‌هاي بالا و مشكلات اكران ريسك بزرگ محسوب مي‌شود.

سامان سالور ،تهيه‌كننده سينما و تلويزيون كشورمان به خبرنگار بخش سينما باشگاه خبرنگاران گفت: ساخت فيلم‌هاي فرهنگي در سينماي ايران در ميان اختلافات موجود ميان افراد و نهاد‌ها در حوزه اكران به ريسك بزرگ تبديل شده است.
وي افزود:اكران سينما با اعمال سليقه‌ها و نظرات شخصي مديران اداره مي‌شود و هر فيلمي كه به دلخواه آنها است،در سينما‌هاي كشور به نمايش در مي‌آيند.
اين تهيه‌كننده سينما و تلويزيون تصريح كرد:مشكلات فيلم‌هاي فرهنگي ما در گذشته ،بيشتر جنبه كمبود امكانات و تداركات نوين فيلمسازي داشت،ولي متاسفانه نا به ساماني در حوزه اكران به مشكلات سينما‌گران اينگونه آثار اضافي شده است.
سالور اضافه كرد:اكران فيلمهاي خاص در سينما‌هاي كشور حركت خوبي در جهت كاهش مشكلات نمايش فيلم‌هاي خاص با بهره‌مندي از مخاطب خاص بود.
اين تهيه‌كننده سينما و تلويزيون ادامه داد:درگيري‌هاي ميان برخي سينما‌داران و نهادهاي مختلف كه در حال حاضر جزء مجريان نمايش فيلم‌ها در سينماهاي كشور به حساب مي‌آيند،باز هم تهديدي جدي براي توليدات فاخر در صحنه اكران محسوب مي‌شود.
سالور اظهار داشت:حواشي‌هاي جديد در سينما در حوزه اكران كه از درون نحوه‌ي فعاليت نهاد‌هايي مانند شهرداري و حوزه هنري برخواسته،بايد از سوي مسئولان سينما برطرف شود./ه

برچسب ها: تولید ، فاخر ، سینما ، ریسک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.