تبریز/

انتقاد از بی توجهی مسئولان به انتظارات مردم در ارتباط با معدن مس سونگون

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، از بی توجهی مسئولان به انتظارات مردم در ارتباط با معدن مس سونگون انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز  ، عباس فلاحی باباجان  امروزدر جلسه کارگروه اقتصادی شهرستان اهر، گفت: با وجود سرمایه گذاری که در راستای توسعه معادن موجود و به خصوص معدن مس سونگون شده است انتظارات مردم این منطقه و به خصوص شهرستان اهر که یک روزی اعتبارات توسعه معدن مس سونگون که 400 هزار میلیلرد تومان بود از شهرستان اهر بود و یا آب مورد نیاز این معدن  از شهرستان اهر تأمین می شود این است که مسئولان توجه ویژه ای در ارتباط با جذب جوانان تحصیل کرده بیکار به کار داشته باشند. وی، از مسئولان خواست صنایع جانبی که در معدن مس سونگون ایجاد می شود و یا در آینده ایجاد خواهد

شد بهره گیری نیروهای انسانی با توجه به بیکاری تحصیل کردگان در منطقه و به خصوص شهرستان اهر که روزی شهرستان اهر در توسعه آن نقش بسزایی داشته است از افراد بومی منطقه و به خصوص شهرستان اهر باشد.

فلاحی باباجان، از کسانی که در زمینه اکتشاف معادن در شهرستان اهر فعالیت می کنند از آنها خواست آنها را به بهره برداری برسانند تا زمینه اشتغال فراهم شود نه اینکه راکد بگذارند.

در این جلسه فرماندار شهرستان اهر نیز گفت: سهم شهرستان اهر در ایجاد اشتغال در سال جاری 6 هزار نفر پیش بینی می شود.

صدیقی، همچنین از افتتاح چند طرح اشتغال زا در سال جاری در شهرستان اهر خبرداد و افزود: با افتتاح این طرح ها برای یک هزار و 200 نفر شغل ایجاد خواهد شد./س
برچسب ها: انتقاد ، انتظارات ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.