دوازدهمين جلسه دادگاه اختلاس بيمه ايران/1

وكيل شهردار سابق باغستان:موكلم رشوه 500ميليوني نگرفته است

وكيل متهم(ش.خ) گفت: موكلم دريافت اصل وجه را قبول دارد ولي رشوه نگرفته است.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، دوازدهمين جلسه دادگاه اختلاس بيمه ايران با طرح دفاعيات وكيل شهر دار سابق باغستان آغاز شد.

وکيل (ش. خ) در دفاع از موکل خود در جايگاه قرار گرفت و اظهار داشت: موکلم بيش از 8 ماه است که در بازداشتگاه موقت به سر مي برد که بيش از سه ماه را در بند  انفرادي گذرانده و اين در حالي است كه پرونده موکلم با قرار بازداشت موقت به دادگاه ارجاع شده  است.

وي ادامه داد: بايد بگويم که در کيفرخواست قرائت شده و اتهامات منتسب به موکلم اشکالات عديده اي وجود دارد و اتهام وي مبني بر اخذ رشوه به مبلغ 500 ميليون تومان قابل قبول نيست.

وكيل متهم(ش.خ) ادامه داد: از کيفرخواست چنين نتيجه گرفته مي شود كه  موکلم مبلغ را قبول کرده ولي رشوه را نپذيرفته و آن را به عنوان دستمزد تلقي کرده است.

وي افزود: موکلم اصل وجه را قبول دارد ولي رشوه را قبول نمي کند لذا مبلغي را که دريافت کرده بايد گفته شود که نه کاري انجام داده و نه از کاري منع شده است  وتنها اتهام موکلم مبني بر اخذ رشوه بر مبلغ 500 تومان يک اتهام کذب محض است.

اين وكيل اظهار داشت ادامه داد: بلکه به خاطر احداث مجتمع مسکوني از (د.س) براي ساخت 5 هزار واحد مبلغ را دريافت کرده است و اين پول قطعا رشوه اي محسوب نمي شود.

وکيل (ش.خ)خطاب به قاضي مديرخراساني خاطرنشان كرد: بر اساس دفاعيات موکلم و غير مستند بودن کيفرخواست از دادگاه تقاضاي فک قرار دارم./پ3
برچسب ها: دادگاه ، اختلاس ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار